LEADERS EXPERIENCE


primul accelerator de experiențe din România
O să experimentezi în 6 luni cât alții în 6 ani!

Ca să excelezi, trebuie să exersezi. Prinde viteză în programul LEADERS care te pune în situații reale de viață.

Începem căutarea unei noi generații de tineri de acțiune în:

Zile
Ore
Minute
Secunde
Preînscriere

ACCELEREAZĂ-ȚI EXPERIENȚELE

LEADERS Experience este cel de-al doilea nivel din parcursul tău în leadership, cel care te ajută să îți definești personalitatea practică, prin situații reale de viață.

Și pentru că cea mai eficientă formă de învățare este aceea din propria experiență, am gândit un așa-numit “accelerator pentru viața reală”. Timp de 6 luni, experimentezi pe repede-înainte, intens și interactiv, o seamă de situații cu care te vei întâlni în viitor.

URCĂ ÎN CARUSELUL DE SITUAȚII REALE

Descoperă care este cea mai bună variantă a ta, conform atuurilor și valorilor pe care le ai!

Leadership

Leadership

Faci “școala de leadership”

Simulări de business

Simulări de business

Înveți să treci la acțiune, prin simulări de business și de viață

Lucru in echipă

Lucru in echipă

Îți asumi rolul în echipă, lucrând la un proiect social 100% real

Mentorat

Mentorat

Ești îndrumat unu-la-unu de către lideri experimentați

Comunitate

Comunitate

Intri într-o comunitate de elită care îți susține creșterea pe termen lung

Certificare

Certificare

Obții certificarea Experience, nivelul practic în leadership

LEADERS Experience în 2018

Laboratorul LEADERS Experience pentru situații din viața reală.

PRIMUL ACCELERATOR DE EXPERIENȚE
23-27 iulie | 5 zile
Petrecem împreună 5 zile în Valea Prahovei, la un hotel de 4* și începem experiențele în situații reale, training & brainstorming, simulări de business, observare și feedback constant de la trainerii LEADERS.
Vei avea ocazia să cunoști poveștile de viață a 4 lideri din diferite domenii și să afli cum și-au urmat viziunea spre succes, trecând peste eșecuri.
Îți vei stabili obiective personale de dezvoltare, pe care noi te vom ajuta să le definești, urmărești și atingi pe tot parcursul programului.
Vei învăța diferite modele de leadership și cum să le aplici în diferite contexte.
Îți vei testa abilitățile printr-o simulare de business de 24 de ore, în care vei conduce pe bune o situație reală de business.








Loc de desfășurare

Hotel Belvedere, Brașov

 

LUNA PROVOCĂRILOR PERSONALE
30 iulie-28 august | 30 zile

În funcție de obiectivele personale stabilite, vei primi zilnic (pe telefon sau e-mail) o provocare individuală, antrenantă și ajutătoare pentru depășirea obstacolelor tale.
Provocarea poate fi personală sau socială, însă trebuie să știi că este creată special pentru tine.
Va trebui să integrezi în mod firesc depășirea limitelor și găsirea soluțiilor în programul tău cotidian. Este ceea ce numim “experiență în situații reale de viață”.
La finalul zilei, completezi rezolvarea provocării pe platforma Experience, astfel încât evoluția ta va putea fi monitorizată și ghidată constant

CREAREA PROIECTELOR SOCIALE
1-2 septembrie | 2 zile

Două zile pline de discuții despre nevoile sociale și responsabilitatea unui lider implicat, brainstorming de idei pentru proiecte și alegerea democratică a 3 proiecte sociale pe care le vom implementa împreună de la A la Z

Vei avea ocazia să faci parte dintr-o echipă restrânsă, organizată și îndrumată de traineri cu experiență, care va dezvolta și implementa proiectul social la care vei lucra.

Vei vedea cu ochii tăi ce înseamnă structură în idei, cum decizi ce alegi și cum faci echipa perfectă cu oameni care cred în același lucru ca tine.

IMPLEMENTAREA PROIECTELOR ÎN COMUNITATE
3 septembrie-13 octombrie | 41 zile
Dezvoltarea efectivă a proiectelor sociale, sub atentul mentorat și îndrumare din partea trainerilor LEADERS.
De la research și planificare, până la implementare și promovare, vei fi în echipa care va participa la aducerea pe lume a unui proiect de bine. În realitate, nu doar ca simulare!
Proiectul va fi 100% real, perfect pentru dezvoltarea experienței tale și pentru CV-ul tău social.
Locul de desfășurare va fi stabilit în funcție de proiectul pe care tu și echipa ta îl veți implementa. Astfel, întreaga experiență va fi absolut autentică, nu doar didactică.
AL DOILEA ACCELERATOR DE EXPERIENȚE
15-19 Octombrie | 5 zile
Un nou carusel de experiențe și de situații reale care au nevoie de rezolvare.
Îți vei testa din nou abilitățile, integrând cele învățate anterior în deciziile tale.
Vei fi îndrumat în continuare de mentorii LEADERS, dar vei avea ocazia să te autoevaluezi, în funcție de feedback-urile obținute în primul accelerator.
Și pentru că un lider adevărat este un om inspirat, vei avea din nou ocazia să afli poveștile de viață ale unor lideri consacrați și să înveți din experiențele lor.

 










Loc de desfășurare

Domeniu Dâmbul Morii, Brașov

 

MENTORAT UNU-LA-UNU
3 septembrie-6 decembrie | 95 zile

Este foarte importantă ghidarea pe termen mediu și lung, astfel încât cele învățate în timpul programului să fie aplicate sub îndrumare avizată.
Trainerii LEADERS sunt specializați în cultura tinerilor, de aceea au expertiza de a te îndruma să devii un bun lider în mediul și contextul tău de viață.
Spre deosebire de învățământul formal, vei avea ocazia să experimentezi legătura strânsă cu un mentor dedicat. Vei avea cu cine să te sfătuiești atunci când ești pus în fața unei decizii și un model de urmat, deschis la dialog pe termen lung.

CERTIFICAREA LEADING YOURSELF
7 decembrie
Absolvirea LEADERS Experience, cel de-al doilea nivel de leadership, îți aduce o importantă certificare acreditată, pe care o poți folosi cu încredere în CV-ul tău.
Și cum altfel s-ar putea încheia Acceleratorul pentru viața reală, dacă nu cu o experiență originală?
Ceremonia de absolvire și de primire a diplomei în leadership îți va arăta ție - și nouă - cât de mult te-ai schimbat pe parcursul programului.
Cum îți vei gestiona emoțiile în timpul discursului? Cum te vei raporta la tine însuți, dar și la colegii și mentorii tăi, odată cu încheierea acceleratorului?
Vei avea ocazia să afli cât de priceput ești la vorbitul în public. Dar și câți oameni noi sunt dispuși să te susțină și să te inspire.

Proiectul Social - Mă Țin de Școală

Mă Țin de Școală este unul dintre proiectele realizate în timpul cursurilor LEADERS și a vizat prevenirea abandonului școlar în trei școli din trei localități din jurul Bucureștiului.
„Am mers la Buturugeni, Tântava și Grădinari, unde am lucrat cu 90 de copii. Concret, au fost workshop-uri de câte două ore cu teme diferite, adaptate nevoilor copiilor, scopul fiind de a motiva elevii să se țină de școală” Ștefan Coantă, unul dintre cei opt inițiatori ai proectului.

Oamenii care te inspiră

Cătălina Ponor

Gimnasta anului 2017 în Europa

Cătălina Ponor

Cătălina Ponor, supranumită „laleaua neagră” datorită grației și frumuseții mișcărilor, este multiplă campioană olimpică la gimnastică. Printre medaliile din palmaresul său se număra cinci medalii olimpice și  cinci medalii la Campionatele Mondiale, fiind a doua gimnastă din România care a câștigat trei medalii olimpice de aur la o singură ediție a JO, după Daniela Silivaș.

Cătălina a început să facă gimnastică la vârsta de patru ani, iar la 15 ani le-a atras atenția antrenorilor Mariana Bitang și Octavian Bellu, care au selecționat-o la Lotul Național și de atunci a dus România pe cele mai înalte podiumuri.

Cătălina Ponor este una dintre cele mai importante gimnaste ale României, participând la trei ediții ale Jocurilor Olimpice (2004, 2012 și 2016). A fost singura reprezentantă a României la proba de gimnastică la Olimpiada de la Rio, fiind și sportivul care a dus steagul României la ceremonia de deschidere a evenimentului. Totodată, a fost prima gimnastă din România care a urcat pe podiumul olimpic la 25 de ani.

Cătălina s-a retras în 2017 din competiții, dar plănuiește încă surprize legate de lumea sportului, împreună cu partenerii săi de la Sports HUB.

Daniel Bichiș

Training Partner, Competent Consulting

Daniel Bichiș

Șef de promoție la Facultatea de Biologie, din cadrul Universității București, și absolvent de Psihologie, Daniel Bichiș a lucrat în controlul calității, în cercetarea farmaceutică și a fost cadru didactic. În iunie 1990, Daniel a creat, împreună cu soția sa, Mariana Bichiș, una dintre primele firme de consultanță personală (coaching) din București – Competent Consulting.
În anul 1998 a devenit Practitioner NLP, iar un an mai târziu – Master-Practitioner NLP, urmând cursurile NLP Institut Zürich. Din anul 2000, este Trainer NLP, iar în 2011 a devenit Master Trainer NLP licențiat de Richard Bandler si Society of NLP, prima persoană din Europa de Est care primește această recunoaștere. Din 2013 este membru al ICF (International Coach Federation), SUA.

Ilie Gageatu

Director vânzări, Ursus si facilitator LEADERS

Ilie Gageatu

Cu o experiență de 15 ani în management, Ilie ​este trainer colaborator LEADERS. Are peste 300 de sesiuni de training ​la activ și mai bine de 2000 de studenți formați în management, leadership, managementul performanței și strategie.
În prezent, deține funcția de Modern Trade la Ursus Breweries, SABMiller și a mai condus echipe în domenii precum supply chain, vânzări, customer service, route to market, dezvoltare. Ilie a studiat MBA London Open Business School, obținând diploma profesională în Management și Strategie. A absolvit Ashridge Business School – program de leadership pentru manageri seniori. Este dornic de experiențe noi și contaminează cu entuziasm și energie orice training.

Vlad Voiculescu

Cofondator,
MagiCAMP

Vlad Voiculescu

Vlad Voiculescu este cofondator al MagiCamp, o tabără dedicată copiilor cu afectiuni oncologice, si a MagiHome, o casă în care se va oferi cazare gratuită pentru copiii cu afectiuni grave și familiilor acestora.

Fost ministru al Sănătăţii în cabinetul Dacian Cioloş,  Vlad este si inițiatorul „reţelei citostaticelor”, alcătuită din voluntari care timp de mai mulţi ani au transportat în România, fără să solicite niciun beneficiu material, medicamente esenţiale în tratamentul cancerului, care nu se găseau deloc în spitalele şi farmaciile româneşti.

A Viena a locuit timp de 14 ani unde a absolvit cursurile de licenţă şi master ale Vienna University of Economics and Business Administration şi a acumulat o experienţă de peste 10 ani în domeniul financiar. Vlad a fost ți vicepreşedinte şi trezorier al European Cancer Patient Coalition.

Daniel Isai

CEO & Fondator, SaladBox

Daniel Isai

Dan Isai este fondator și CEO SaladBox și cofondator al lanțului de cafenele Narcoffee. A fost angajat pentru foarte scurt timp, la o bancă. A avut rezultate acolo, însă nu i-a plăcut. Așa că a încercat mai multe business-uri, multe dintre ele fără succes. A fondat Salad Box în Cluj în 2012, împreună cu patru prieteni. Când a vorbit prima oară despre ideea de a face un concept de restaurant bazat în întregime pe salate, prietenii și cunoscuții i-au spus că n-are nicio șansă. Între timp, a construit al treilea cel mai mare lanț de fast food din țară, cu o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro în 2016.

Dan a câștigat multe distincții. Printre ele, Emerging Entrepreneur of the Year, de la EY România și a fost inclus în topurile 100 Greatest Living Business Minds și Forbes 30 sub 30. Totodată, face parte din Board of Advisors al Transylvania College.

Adelina Maria

Facilitator LEADERS

Adelina Maria

Trainer de leadership, comunicare și project management, Adelina este Director Strategic în cadrul Fundației LEADERS și fondatoarea a două dintre programele care au făcut din LEADERS o experienţă transformaţională. Este catalizatorul comunităţii LEADERS și exploratorul echipei: îi plac călătoriile, design-ul, cafeaua și inovaţiile culinare. În programele pe care le concepe, provoacă participanţii să își depășească limitele și concepe activităţi experienţiale, reale. În anul 2015, Adelina a fost inclusă în topul Forbes 30 sub 30.

Andreea Ionescu

Facilitator LEADERS

Andreea Ionescu

Și-a început cariera ca inginer chimist, conducând o instalație pentru coloranți, într-o uzină chimică din București. După Revoluție, a coordonat proiecte de uzine de medicamente, apoi a făcut un salt către presă, ca redactor de rubrică și secretar general de redacție. A urmat apoi o carieră în consultanță, lucrând cu Carana Corporation, o firmă americană de consultanță din Washington. A descoperit managementul pragmatic de peste Ocean și a fost senior și executive. Din anul 2003, are propria firmă de consultanță. Viziunea ei asupra vieții: întotdeauna mai e loc pentru perfecționare și dezvoltare.

Peter Barta

Co-Director, Founder Institute

Peter Barta

Péter Barta este consultant cu o vastă experienţă în management, în special în domeniul managementului de proiect, experienţă acumulată pe parcursul a doisprezece ani de activitate în sectorul profit şi cel non-profit.

Mircea Căpățînă

Cofondator, Smart Bill

Mircea Căpățînă

A ales calea antreprenoriatului în urmă cu 11 ani. Mircea
a pornit de la zero, împreună cu partenerii și prietenii
săi, Ioana și Radu Hasan, pentru a construi ceea ce
reprezintă astăzi o companie cu 50 de angajați și
peste 50.000 de clienți, care a beneficiat în acest an
de încrederea a două fonduri importante de investiții.
Încrezător în afacerea pe care o co-administrează,
Mircea este fericit astăzi cu experiență dobândită în
mediul de business din România, dorindu-și să evolueze
în permanență și să influențeze pozitiv prin ceea ce face
dinamică antreprenoriatului românesc.
Dincolo de a fi un om de afaceri, Mircea este vesel
și optimist, îndrăgostit de Vamă Veche, de oameni și
călătorii.

Florin Cobuz

Cofondator, NOD Makerspace

Florin Cobuz

Florin este arhitect și face antreprenoriat de la 18 ani.
În 17 ani a încercat șapte afaceri, iar călătoriile i-au dat
ideea pentru o afacere de succes – Nod Makerspace
– cel mai mare atelier de creație din România. Nod
Makerspace este un hub de design şi tehnologie, aflat în
fosta filatură a Industriei
Bumbacului din București care
pune la dispoziţia tinerilor creatori din arhitectură, design
sau IT, spaţii de lucru în care îşi pot pune în practică
ideile, beneficiind de internet şi acces la alte facilităţi şi
echipamente.

Dacian Cioloș

Dacian Cioloș

Dacian Cioloș a fost prim-ministru al Guvernului României și comisar
european pentru agricultură și dezvoltare rurală, poziție din care a negociat și
implementat reforma Politicii Agricole Comune la nivel European.
A terminat cursurile Facultății de Horticultură din cadrul Universității de Științe
Agricole și Medicină Veterinară din Cluj (1989-1994), obținând diploma de
inginer horticultor. A urmat apoi studii de agronomie aprofundată,
specializarea „Sisteme de producție și Dezvoltare rurală” la École nationale
supérieure agronomique (ENSAR) din Rennes, Franța, beneficiind de o bursă
guvernamentală franceză și un master științific (DEA) în „Economia dezvoltării
agricole, agro-alimentare și rurale” la École nationale supérieure agronomique
(ENSAM) și Université Montpellier I (1996-1997). În prezent, lucrează cu
organizații internaționale în calitate de consultant pe reforme ale politicilor
agricole și de dezvoltare rurală și pe teme privind cooperarea internațională în
securitate alimentară.
Este președintele fondator al partidului Mișcarea România Împreună și al
asociației civice Platforma România 100. Ambele organizații au ca obiective
transformarea mediului politic și guvernamental românesc și atingerea
adevăratului potențial de dezvoltare a României prin implicarea civică și
politică a cetățenilor.

Andrei M. Georgescu

Fondator, Mesteshukar ButiQ

Andrei M. Georgescu

Andrei este deopotrivă un pragmatic și un visător, iar asta se poate vedea cel mai bine în instinctele sale antreprenoriale, atât în afaceri cât și în schimbarea socială.

De-a lungul anilor activitatea sa a avut la bază programe dedicate tinerilor, dezvoltate alături de organizații precum AIESEC în România, Croația și Macedonia, bazate pe oferirea de experiențe de leadership și training. În ultimii ani s-a dedicat luptei împotriva discriminării și a prejudecăților, în același timp promovând patrimoniul cultural al romilor prin intermediul unor evenimente la scară largă organizate în mai toate orașele mari din România și chiar în unele europene ca Paris și Viena.

În prezent, coordonează rețeaua de întreprinderi de economie socială Mesteshukar ButiQ (MBQ), o inițiativă ce a adus un nou înțeles meșteșugurilor tradiționale rome generând în același timp venituri semnificative pentru comunități vulnerabile de romi. Alături de designeri internaționali de produs, Mesteshukar ButiQ a dus obiectele realizate prin tehnici tradiționale la un cu totul alt nivel, expunând la unele dintre cele mai importante evenimente de design ale Europei în Vienna, Stockholm și, desigur, București.

De ce te vrem pe tine?

Pentru că ai idei și energie pentru ele, dar nu ai încă structură în acțiune și o viziune. Pentru că ai simț comunitar și știi că ai putea face, măcar cu un dram, România mai puternică. Dar înainte de asta ai nevoie de experiență în situații aplicate de business și de viață.

Dacă te-am descris corect și ești format într-unul dintre domeniile:

atunci hai cu noi în acceleratorul de experiențe! La final vei fi alt om.

Galerie foto

Cât costă?

Taxa de participare este de 750 de euro* și include:

10 zile cazare la hotel de 4*, cu câte 3 mese tip bufet pe zi
 traininguri personalizate, croite pe nevoile individuale ale fiecăruia dintre cei 30 de participanți
2 simulări de business
▸ implementarea de la A la Z a unui proiect social REAL
dialogul direct cu invitați și traineri de marcă
mentorat, monitorizare și feedback constant timp de șase luni
accesul la proiectele, resursele și network-ul comunității de 23.000 absolvenți LEADERS

* Costul total al programului LEADERS Experience este de 1500 euro/participant. Jumătate din această sumă este acoperită de sponsorii LEADERS.

Modalități de finanțare

După ce treci prin procesul de selecție și afli că ești admis(ă), ai trei opțiuni prin care poți acoperi costul programului:

îți plătești taxa de participare din propriile fonduri

fundraising cu ajutorul LEADERS (te susținem să îți cauți finanțare la companii sau persoane fizice, ca o extra-etapă a călătoriei tale prin acceleratorul de situații reale)

I work for my education (lucrezi o perioadă determinată la unul dintre partenerii noștri, iar valoarea muncii prestate se transformă în taxă de participare)

Povești despre finanțare

LEADERS Experience în patru pași:

1

ÎNSCRIERE ONLINE

Completezi formularul de aplicație , iar noi în 48 de ore îți analizăm profilul și te sunăm să îți spunem dacă ai trecut în etapa de interviu.

2

INTERVIU

Vii la noi la sediu sau ne vedem pe Skype pentru o conversație de 30 de minute.

3

PROCES DE SELECȚIE

În două săptămâni afli dacă ai fost admis(ă) în program.

4

TAXA DE PARTICIPARE

După ce ai fost acceptat(ă), plătești taxa* sau stabilești o întâlnire cu un consultant LEADERS pentru a accesa o modalitate de finanțare pentru suma de care ai nevoie.

CERTIFICARE ÎN LEADERSHIP

Participi în program, iar competențele dobândite îți vor fi recunoscute prin atestatul Experience.

Au fost în accelerator

Alexandru Păvăloi

Ambasador, LEADERS Experience

Alexandru Păvăloi

Pasionat de programare și tehnologie în general, Alex codează, scrie și predă pentru a-și hrăni pasiunea.

„Pentru mine Experience e locul în care în sfarsit am „unit punctele”. Nu numai că mi-am descoperit talentele, dar am prins curaj și inspirație pentru a le urmări și în lumea „reală”, de după program. Acum, u an mai târziu, frumoasa experiența Leaders s-a concretizat în a ști ce vreau să fac și a avea încrederea că am să reușesc.”

Monica Paraschiv

Ambasador, LEADERS Experience

Monica Paraschiv

Monica face un master la Politehnică, la Facultatea de Energetică, a lucrat la modernizarea unei stații electrice și pe piața de energie, a făcut voluntariat, a fost graphic designer și acum se ocupă de proiectul EFdeN, casa eficientă energetic.

„În Leaders Experience am învățat să am curaj să fiu vulnerabilă în fața celorlalți prin împărtîșirea fricilor
pe care le am. Mai mult, mi-am creat o viziune. Așadar acum știu unde vreau să fiu. Totodată am descoperit cine sunt și
cine nu vreau să fiu aceasta metoda fiind. Astfel că am ajuns să renunț la ce nu se alinia cu firul roșu al
viziunii mele și să îndrăznesc mai mult și mai departe în oceanul meu infinit. Datorită Leaders Experience sunt într-o comunitate de oameni care știu ce vor, învățăm unii de la alții și
suntem tineri de acțiune.”

Cristian Cioflan

Ambasador, LEADERS Experience

Cristian Cioflan

Planul lui Cristi este să devină profesor în sfera informaticii aplicate în electronică. Crede că educația este domeniul cu cel mai mare impact asupra societății.

„Experience este despre școala care nu se face în școală, iar oamenii pe care i-am cunoscut în cadrul programului sunt motivația perfectă pentru profesia pe care am ales-o: tineri rezilienți și capabili, care, odată ce-şi găsesc drumul, pot schimba comunitatea din care fac parte. Prin Experience, eu mi-am confirmat acest drum.”

Diana Petrescu

Ambasador, LEADERS Experience

Diana Petrescu

„Leaders Experience a reprezentant descoperirea și întelegerea aspirațiilor mele, dar și o directie pentru a șe duce la indeplinire. Fiecare etapa a acceleratoarelor m-a pus în situații diferite, în care mi-am conștientizat talentele și cum să le valorific mai bine. Am simțit că am progresat în cele 6 luni mai mult ca oricând, plecand din Leaders Experience cu o viziune și o direcție a carierei mele, mai mult curaj, hotărâre și determinarea de a face o schimbare în societate prin activitățile mele.”

Florin Lazăr

Ambasador, LEADERS Experience

Florin Lazăr

În ultimul an studenție la Politehnică, Florin este pasionat de antreprenoriat, sport si dezvoltare personala și, pănă la pornirea propriului business, se dezvoltă atât pe el, cât și pe cei din jur, prin proiectele în care este implicat în Liga Studenților Electroniști.

„La Experience am intrat într-o lume de oameni faini și pasionați de ceea ce fac. Aici am învățat cât de importante sunt feedback-ul și acceptarea greșelilor pentru a putea evolua.”

PREÎNSCRIE-TE!

Completând formularul de mai jos, faci primul pas către LEADERS Experience 2019. Următorul pas pentru înregistrarea completă este să completezi formularul de aplicație, despre care îți vom trimite vești imediat ce va fi publicat.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Partener în leadership

Parteneri I work for my education

Parteneri

Cu sprijinul

Cu sprijinul

Parteneri Media

Intrebări frecvente

Este posibil ca răspunsurile la unele dintre întrebările pe care le ai pentru noi să se găsească în FAQ-ul de mai jos. Dacă mai ai și alte nelămuriri, ne poți contacta oricând folosind datele din josul paginii.

Am 18 ani, dar împlinesc 19 ani în timpul programului. Mă pot înscrie?

Sigur. Vârsta este orientativă, nicidecum eliminatorie.

Am 25 și împlinesc 26 în timpul programului, mă pot înscrie?

Sigur, important este să fii la început de drum în cariera ta de leadership.

Trebuie să particip la toate activitățile din cadrul programului?

Categoric. Programul este construit piramidal, astfel încât fiecare activitate să te pregătească pentru următoarea. Dacă sari peste etapte, întreg raționamentul LEADERS Experience își pierde sensul, iar tu nu vei putea obține certificarea finală.

Mă încadrez în categoria de vârstă, dar nu mai sunt student sau elev, mă pot înscrie?

Sigur că te poți înscrie, dacă ai absolvit și ai experiență de mai puțin de 3 ani într-unul din domeniile: business/economic, IT, medicină, farmacie, construcții, arhitectură, drept, magistratură, științe politice, administrație publică, agricultură, arte, psihologie.

Pot să mă înscriu din orice oraș din țară sau din străinătate?

Da, atâta timp cât poți ajunge la activitățile programului. Programul acoperă costurile de cazare și masă pentru cele două acceleratoare și weekendul de brainstorming pentru proiecte sociale, dar nu acoperă costurile de transport.

Oferiți cazare participanților?

Da, oferim cazare participanților în cadrul celor două acceleratore și a weekendului în care se dezvoltă proiectul social (Brainstorming Proiect Social).

Oferiți masă participanților?

Yummy! Oferim 3 mese pe zi în cadrul celor două acceleratoare și 2 mese de prânz în weekendul de brainstorming.

Care este data limită de înscriere?

16 Iunie, orele 23.59.

Unde se va desfășura programul Leaders Experience?

Fiecare etapă a programului se va desfășura într-un alt loc. Primul accelerator va avea loc la Hotelul X, Brainstormingul Proiectului Social în Bucuresti, al doilea Accelerator la Hotelul Y, Ceremonia de absolvire în București. Proiectul social va avea o locație variabilă, iar provocările se vor desfășura în programul tău normal.

Dacă am unde să stau, pot să iau un pachet fără cazare?

Întreg programul este gândit astfel încât să îți ofere cât mai multe experiențe într-un timp relativ restrâns. Iar cazarea împreună cu ceilalți participanți face parte din accelerator. Deci nu se poate sări peste această parte din program.

Ce presupune accesul în comunitatea absolvenților?

Cam tot ce ai nevoie, în materie de know-how, atunci când ești la început de carieră. Ai acces la informații și resurse-cheie, la oameni care au început la fel ca tine, iar acum au experiență de împărtășit, poți participa în mod constant la traininguri și întâlniri cu lideri din diferite domenii, vei avea tot timpul cui cere un sfat sau o idee.

Cum se stabileste metoda de finantare?

După ce ești admis(ă) în program, vei avea trei variante de finanțare, din care tu ți-o alegi pe cea mai potrivită pentru tine. Fie îți vei plăti taxa din propriile fonduri sau îți vei căuta finanțare prin fundraising. Cea de-a treia variant este I work for my education, însă trebuie să știi că locurile pentru acest program sunt limitate și stabilite în mod direct de către Fundația LEADERS.

Trebuie să fiu acceptat în program pentru a putea să aleg metoda de finanțare?

Da, abia după ce treci toate etapele de selecție poți opta pentru una dintre metodele de finanțare.

Cum sunt aleși mentorii cu care lucrăm?

În funcție de obiectivele pe care ți-ai propus să le atingi în timpul programului, facilitatorii noștri vor selecta cel mai potrivit mentor din cadrul comunității LEADERS care va lucra unu-la-unu cu tine și te va sprijini să îți pui în aplicare planul de acțiune.

Ce înseamnă că programul este personalizat pentru fiecare participant în parte?

În prima fază a programului, îți vei seta propriile obiective. Pe acestea le vei urmări, cu ajutprul trainerilor, pe durata întregului accelerator. Apoi, în funcție de acestea și de profilul de comunicare pe care îl ai, vei primi zilnic provocări individuale. Proiectul social este un alt element 100% personalizat de participanti, acesta fiind propus, ales și apoi implementat în echipă. În etapa de mentorat, facilitatorii programului vor selecta un mentor din cadrul comunității LEADERS care va lucra unu-la-unu cu tine și te va sprijini să îți pui în aplicare planul de acțiune.

 


Trimite-ne un mesaj prin Messenger App
X
X