fbpx
Caută

17 metode de a ucide o idee

1. Cum simți că-i vine cuiva vreo idee, schimbă subiectul.

2. Ignor-o. Tăcerea totală intimidează orice om, în afară de cei mai entuziaști.

3. Mimează interesul, dar nu face nimic în legătura cu ea. Măcar așa eviți ca persoana care a avut ideea să meargă cu ea la alții.

4. Ia-o peste picior. “Glumești, cu siguranță.” Ai grijă să-ți faci comentariile înainte ca ideea să fi fost explicată în întregime.

5. Râzi în hohote. “Ho, Ho, Ho, bună poanta, te-ai gândit toată noaptea la chestia asta?”

6. Laud-o până-și dă sufletul. După cinci minute întregi în care îi expui meritele la modul extravagant, nimeni nu mai are ochi s-o vadă.

7. Menționează că nu s-a mai încercat niciodată așa ceva. Oricum, dacă ideea e originală, chiar așa și este. Sau, alternativ, poți să te miri așa: “Dacă ideea asta e așa de grozavă, de ce n-a mai încercat-o nimeni până acum?”

8. Spune: “Aaa, am mai încercat asta odată”, chiar dacă nu-i adevărat. E o metodă extrem de eficace mai ales cu nou-veniții, fiindca îi face să realizeze cât de “outsideri” sunt.

9. Vino și tu cu o idee concurentă. Asta poate fi totuși o tactică periculoasă, pentru că s-ar putea ca una din idei să-ți rămână în cap.

10. Trage de timp, folosind una din următoarele fraze: “Nu suntem încă pregătiți pentru așa ceva, dar va veni totuși o vreme când …”

11. Modific-o până dispare cu totul. E o metodă elegantă. Te face să pari ca ești în spiritul ideii, ba chiar o pui la încercare pe ici, pe colo. Până să se prinda autorul ce faci, ideea e moartă de tot.

12. Încearcă să ciuntești părți din ea. Dacă scuturi o idee suficient timp, s-ar putea să se facă țăndări de tot.

13. Montează un atac personal viguros împotriva autorului. Până-și vine în fire, ideea s-ar putea să nu i se mai pară așa de importantă.

14. Numește un comitet care să clocească ideea. “Un comitet este o fundătură unde ideile sunt ademenite și apoi – strangulate pe tăcute” (Sir Barnett Cox)

15. Aruncă pe idee o găleată de apă rece. Ceva de genul “n-avem destul personal care să facă asta… riscurile intangibile ar fi prea mari.. sună bine în teorie, dar în viața reala …”

16. Returneaz-o autorului cu mențiunea “Formulați-vă propunerea mai concret”.

17. Dacă nimic din cele de mai sus nu merge, încurajați-l pe autor să găsească o idee și mai bună. Dă-i o temă care să-l descurajeze. Dacă chiar vine cu o idee din nou, fă-l să-și caute o slujbă nouă.

Articole similare

Feedback-ul – o perspectivă diferită

Vorbim despre feedback și vrem să împărtășim cu tine câteva tehnici descoperite de noi într-un articol recent, povestindu-ți aici ce ne-a surprins și pe noi. 

Cum și când să ceri

Vrem să povestim astăzi cu tine despre cum și când să ceri, mai ales în contextul revenirii din pandemie,  după doi ani în care am fost mai la distanță ca niciodată unii față de ceilalți. 

Gestionarea stresului în echipe

Venim astăzi către tine cu câteva idei despre cum poți acționa în echipă astfel încât să navigați cu ușurință valul emoțional al momentului.

Scurt refresh al comunicării în leadership

Depsre conversațiile necesare în această perioadă și despre anumite abilități și tehnici necesare în comunicare pentru a obține rezultate în organizațiile și echipele din care facem parte

Relația cu tehnologia

Tehnologia va rămâne o parte importantă din viața noastră, iar modul în care alegem să o integrăm, rolul pe care i-l oferim, tipul de comportamente pe care îi permitem să ni le creioneze, toate acestea sunt în controlul nostru.

Alătura-te unei comunități de peste 8000 de abonați. În fiecare marți, îți punem noi în calendar: portrete-model, trenduri din era vitezei, recomandări de cărți și evenimente, vești din programele LEADERS.

Nume
Termenii și condițiile + Acord de prelucrare a datelor(Required)

Pentru noi este prioritar ca datele tale sa fie in maini sigure si toata experienta ta alaturi de LEADERS sa fie una excelenta.

Noi suntem Fundatia LEADERS cu datele de identificare CIF: 13136455, numar de inregistrare in Registrul Fundatiilor: 182F/2001, cu sediul social in Str. Mihai Eminescu, nr.90, apt. 8, Sector 1, Bucuresti.

Website-ul (www.leaders.ro) are scopul de a facilita inregistrarea si managementul aplicatiilor pentru selectia si accesul beneficiarilor in cadrul programelor Fundatiei Leaders si anume Leaders Explore, Leaders Experience si Leaders Challenge sau a unor initiative speciale pe care le desfasuram.

Datele tale colectate vor fi: nume, email, telefon, oras, studii, experienta profesionala si convingeri filozofice.

Aceste date vor fi stocate cu maxima responsabilitate de catre Fundatia Leaders si nu vor fi distribuite catre niciun tert, indiferent care este relatia acestora cu organizatia, fara acordul tau.

În cazul în care optezi pentru opțiunea de înscriere parțială sau completezi formularul parțial, îți vom trimite de la una pâna la 5 alerte de reminder pentru înscrierea în programul LEADERS pentru care optezi. Alertele de reminder vor consta în mesaje de tip SMS sau email.

Singurul scop in care vom utiliza datele tale personale sunt pentru analiza si selectia in cadrul programelor Fundatiei Leaders. In cazul in care nu vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul nostru doar timp de 60 de zile de la data trimiterii refuzului. In cazul in care vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul detinut de Fundatia Leaders, insa vei putea opta oricand sa le stergi. Vom folosi aceste date pentru a comunica cu tine despre desfasurarea programului sau oportunitati Leaders viitoare.

Prin inscrierea la un program al Fundatiei Leaders poti opta separat si pentru crearea unui cont de utilizator prin intermediul caruia sa iti editezi aplicatiile si sa ai acces la stadiul acestora (admis/ respins). Contul de utilizator va stoca informatii cu privire la nume, prenume, email, telefon, studii si oras. Tot printr-o bifa separata in formular poti opta pentru a te inregistra la Newsletterul Fundatiei Leaders. Inregistrarea la Newsletter este un proces cu dubla confirmare din partea beneficiarului, iar ulterior te poti dezabona oricand folosind link-ul prezent in toate e-mail-urile trimise catre tine de Fundatia Leaders sau trimitand un e-mail la adresa [email protected] cu subiectul Vreau sa sa dezabonez.

Pentru monitorizarea traficului utilizam Google Analytics si Google Tag Manager. Pe acest site existe un pixel de monitorizare Facebook Pixel.

Serverul pe care ne gazduim datele este un serviciu oferit de Hostvision si este localizat in Romania si detine certifical SSL.

Si chiar da, confidentialitatea datelor tale si modul in care le manipulam sunt foarte importante pentru noi. Poti sa ne trimiti oricand un email pe adresa [email protected] pentru a-ti comunica ce date avem despre tine sau sa ne soliciti stergerea datelor tale din sistemul nostru.