KV-Recrutare_KPMG_2kv2 (1)

Pasionat(ă) de tech? Ai nevoie de un crash course de leadership? Vrei să te pregătești pentru provocările viitorului?

TL;DR

70 de participanți

București, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Timișoara

pasionați de tehnologie, studenți, absolvenți, dropouts

leadership+tech

3 workshopuri tehnice de cybersecurity, RPA și design thinking

+30H de workshop-uri de leadership

oferim dublă certificare - LEADERS Explore și KPMG Lighthouse

avansezi în etape în programul de internship KPMG

vei gândi și dezvolta un proiect pentru comunitate

Ești student(ă) sau proaspăt absolvent(ă) și vrei să găsești răspunsul la întrebarea “Cine sunt eu?“.
I Lead my future ți-a pregătit 9 ateliere care să te aducă mai aproape de răspuns!

De ce să participi?

Cunoști alți 70 tineri exact ca tine, din toată țara. Social distancing with a twist!

Te conectezi cu oameni din echipa KPMG, posibil, viitorii tăi colegi!

Primești certificare dublă, una pentru absolvirea modulelor LEADERS Explore, alta pentru absolvirea atelierelor Tech KPMG.

Faci o schimbare relevantă în comunitatea din care faci parte printr-un proiect implementat pe bune.

Agenda

Valorile personale sunt acea busolă interioară ce îți ghidează principiile și comportamentul. Descoperirea, înțelegerea și conștientizarea valorilor personale sunt un prim pas spre adoptarea unui leadership autentic.

Comunicarea stă la baza dezvoltării societății, iar cunoașterea stilurilor de comunicare sunt una din metodele de înțelegere a interacțiunilor interumane și a gestionării lor. Vom discuta despre modelul DISC și vei afla care îți este stilul de comunicare dintre Dominant, Influențator, Stabil sau Conştiincios. De asemenea vei afla cum poți face echipă cu un coleg care are un alt still.

Dacă prima impresie contează, personal branding-ul a devenit o componentă obligatorie în dezvoltarea și întreținerea imaginii oricărui lider autentic acum și pe viitor.

Biblioteca Vie este oportunitatea de a interacționa cu persoane din domenii de activitate total diferite, ce pot să îți răspundă la întrebări precum: Cum poți să te vinzi în acest domeniu?

Fundația pe care este construit orice mare succes este reprezentată de lucrul în echipă, iar fiecare membru al acesteia are un rol bine definit de modelul Belbin, model pe care îl vei aprofunda prin intermediul unor activități practice.

Schimbarea stă în fiecare din noi, iar odată cu identificarea unor nevoi ale comunității noastre, următorul pas este gândirea și implementarea proiectelor ce vor rezolva acele nevoi.

Această etapă se va desfășura pe baza unui calendar stabilit la nivelul fiecărei echipe de proiect, în intervalul 26 aprilie – 22 mai.  

În echipa de Strategy & Customer Experience din KPMG, în fiecare zi experimentăm ceva nou din zona de Design Thinking. Poate știi deja despre Design Thinking și human centric design. Sau poate limbajul asta nu îți spune nimic. Ce e important să știi acum este ca în spatele acestor termeni, stă, de fapt, un mindset. Este un mod de lucru în care începem să dezvoltăm un proiect sau un produs întrebându-ne – what’s in it for my customer? În workshop-ul de Design Thinking descoperim împreună câteva moduri prin care putem să dezvoltăm acest mindset, care sunt instrumentele de bază pe care le utilizăm și cum puteți voi să aplicați procesul de design thinking în proiectele pe care le dezvoltați sau pe care le veți dezvolta.

În ultima perioadă, atacurile cibernetice sunt din ce în ce mai spectaculoase în cifre şi magnitudine, iar asta ar trebui să ne ridice un semn de întrebare şi cateva firewall-uri. Așadar în cadrul workshop-ului nostru vom vedea care sunt diferențele dintre Cyber security și Privacy, care sunt măsurile tehnice pe care trebuie să le luăm pentru a ne proteja datele și confidențialitatea lor. 

Ce date ar trebui colectate, cu cine le share-uiesc, unde vor fi datele mele stocate și pentru cât timp.

Deasemenea, vom incerca să răspundem la întrebarea De ce avem nevoie de Cybersecurity?

Adesea ne este greu să identificăm riscurile, dar Ce s-ar putea întâmpla în absența măsurilor de securitate?

După cum probabil stiți, România va găzdui Centrul European pentru Securitate Cibernetică, oportunitate care va genera multe locuri de muncă.

Așadar o sa vă prezentăm Cum vă puteți pregăti pentru a deveni un profesionist în CyberSecurity, de ce Technical & Soft Skills aveți nevoie pentru a intra în această industrie care asigură mii de job-uri stabile și bine plătite.

 

În echipa KPMG Lighthouse aplicăm zi de zi knowledge-ul și inovația care stau în spatele cuvintelor precum: inteligență artificială, machine learning, Data & Analytics, platforme low-code/no-code, RPA, chatbots, NLP și lista poate continua. De ce sa ni te alături? Ne vei vedea la treabă și alături de noi vei învăța cum folosindu-ne de tehnologie recuperăm timpul valoros al clienților noștri, cum le aducem calitate și eficiență, transparență și acuratețe. Ce îți propunem în această sesiune aplicată de training este să înțelegi etapele unui proiect software, ce înseamnă fazele de analiză, dezvoltare, testare și implementare. Ne vom axa pe 3 tehnologii care au funcționalități diferite și care se completează excelent: chatbots, RPA și dashboarduri personalizate. Garantăm că timpul va zbura învățând lucruri smart, inovative și perfect aplicabile în viața de zi cu zi.

Concluziile sunt cele care mereu vor închide cercul, vor face un rezumat a ceea ce ai descoperit, dar mai ales vor lega fiecare etapă, dând sens experiențelor trăite. O zi a redescoperirii de sine, a emoțiilor și a comunității LEADERS

Ultima zi îți aduce în față 3 exemple de lideri în domeniile lor. În doze de câte o oră de leadership vei asculta poveștile lor, vei învăța din greșelile și deciziile fiecăruia!

Invitați

Anemari Ionescu

Director, KPMG Lighthouse
Anemari s-a alăturat echipei KPMG în iulie 2020 ca Director al Diviziei Digital Solutions. Are peste 16 ani de experiență profesională în sectorul IT prin diferitele poziții de management și sales pe care le-a ocupat în cadrul marilor companii de tehnologie.

Andreea Ungureanu

Strategy & Experience Design Senior Consultant, KPMG

Dan Despa

Manager Cyber Security, KPMG

Elena Pâslaru Hubati

Trainer LEADERS. Co-founder, Arborium
Elena este trainer LEADERS, cu o experiență de 12 ani în cadrul organizației, timp în care a contribuit decisiv la designul și conținutul programelor noastre. Adoră meseria de “educator” al minților tinere și dornice de a a se cunoaște, susţinând cursuri de leadership, viziune, comunicare şi public speaking. Are experiență în comunicare, marketing și în facilitarea de conținut pe teme de leadership și este utilizator licențiat al instrumentului psihometric Jackson Vocational Interest Survey.

Anca Gîlca - Cazacu

Trainer Leaders
Anca a aflat ce înseamnă trainingul acum peste doisprezece ani, iar din postura de participant a întățat să caute și să clădescă singură soluții la toate situațiile în care am fi tentați să spunem ”nu am deloc noroc în viață”. Acum susține ea însăși traininguri pe diverse teme, precum public speaking, management de proiect, antreprenoriat, leadership, recrutare, feedback, orientare în carieră, train the trainers și multe altele. Îi plac sporturile (un pic) extreme, plimbările, lucrează cu cifrele, scrie și evaluează bugete pe diferite proiecte din domeniul educației, citește mult, vorbește mult, învață și mai mult și se bucură că poate să învețe de fiecare dată și de la participanții trainingurilor susținute.

Adriana Petre

Trainer Leaders
Adriana Petre este trainer LEADERS cu o vastă experiență în voluntariat și antreprenoriat. A lucrat la Colliers International timp de 7 ani, timp în care a interacționat cu peste 12 000 de clienți și s-a specializat la numeroase cursuri de vânzări, branding, client service, customer support si project management. Ulterior a pus bazele a cinci business-uri proprii. Secretele care au purtat-o de la un eveniment corporate de 100 de oameni în București acum 3 ani, la ultimul eveniment corporate din Ianuarie 2020, de peste 600 de persoane, în Las Vegas, sunt integritatea și importanța pe care o acordă brandingului personal.

Ilie Gageatu

Trainer LEADERS & Head of Sales, Mars
Cu o experiență de 15 ani în management, Ilie ​are peste 300 de sesiuni de training ​la activ și mai bine de 2000 de studenți formați în management, leadership, managementul performanței și strategie. În prezent, deține funcția de Modern Trade la Ursus Breweries, SABMiller și a mai condus echipe în domenii precum supply chain, vânzări, customer service, route to market, dezvoltare.

Înscrierile s-au închis

:
:
:

Întrebări frecvente

Fundația LEADERS alături de KPMG și-au luat misiunea de a găsi 70 tineri studenți, masteranzi și absolvenți din România, care, indiferent de profil, dacă sunt interesați de domeniul tehnic sau economic, să-i ajute spre călătoria lor de leadership. Programul înseamnă 9 ateliere pe parcursul a 60 de zile, la care se adaugă 13 speakeri, 8 mentori și 8 proiecte reale cu impact în comunitate implementate pe bune. I lead my future reprezintă experiența completă de învățare pentru orice tânăr care dorește să se descopere pe sine și pe cei din jur.

Da! I lead (my) future se întâmplă în mediul online.

Nu, programul este complet gratuit pe baza burselor de participare oferite de KPMG.

Așteptăm aplicația ta dacă studiezi sau locuiești în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Constanța.

Sigur! Dacă ai o pasiune pentru tehnologie te invităm sa aplici fie că ești student(ă) sau absolvent(ă). 

Sigur! Suntem curioși să aflăm despre modul în care îți pui în practică pasiunea. 

Categoric. Programul este construit pe formatul unui parcurs, astfel încât fiecare activitate să te pregătească pentru următoarea. Dacă sari peste etapte, întreg raționamentul își pierde sensul, iar tu nu vei putea obține certificarea finală.

Ai nevoie de o conexiune stabilă la Internet. Un laptop ar fi de preferat, dar și un telefon mobil 4G îți va fi suficient pentru a ne conecta. Este musai însă ca microfonul și camera video să funcționeze. Ne vom vedea folosind aplicația Microsoft Teams. Aceste aplicații și restul de tool-uri online pe care le vom utiliza de-a lungul programului nu necesită vreun cost din partea ta.

  • Urmează să analizăm toate aplicațiile și să te contactăm curând să-ți spunem dacă ai trecut mai departe, la faza de interviu, sau nu.

Vrem să cântărim nevoia ta actuală de a participa la I lead (my) future și să înțelegem mai bine cum crezi că te va ajuta programul.

Nu credem în rețete de reușită, succes fără muncă și rezultate peste noapte.

Și nici o să te facem lider dupa cele doua luni de program, de fapt… singura persoană din lume care te va face cu adevarat lider este primul om care te va urma vreodată în viață.