2019 checkpoint: ești fericit?

Dacă acum ceva timp îți făceai planuri pentru 2019, planuri pentru un stil de viață mai sănătos poate, pentru ideea aia la care vrei să lucrezi de foarte mult timp și mereu o amâni, pentru tine și fericirea ta – acum este timpul să verifici unde ești și dacă este nevoie să-ți dai un reset.
Venim și noi în ajutorul tău cu câteva idei despre cum poți să fii un factor activ în determinarea fericirii tale.

Cercetători ai științelor comportamentale au descoperit studiind fericirea faptul că aceasta poate prezice sănătatea și longevitatea, cât și progresul social. Cunoaștem foarte bine teoria și știm spre ce vrem să ne îndreptăm dar nu știm neapărat și cum să facem asta. Un prim răspuns stă în mici schimbări în comportamentul nostru și în relațiile noastre, schimbări care să ne ducă spre lucrurile alea pe care ni le-am dorit la începutul anului. 

  1. Activitate fizică
    Atunci când facem mișcare, creierul crește producția endorfinei, un neurotransmițător care trimite mesaje în întregul sistem nervos. Acest hormon este responsabil cu înlăturarea stresului și generarea unei stări de bine care poate genera chiar dependență.

  2. Curiozitate versus suspiciune
    O perspectivă optimistă asupra lumii este întotdeauna o idee bună, iar acum te încurajăm să o folosești mai ales atunci când de raportezi la experiențe noi. Există astfel două moduri prin care poți să descoperi o experienă / situație / persoană nouă: suspiciune – o reacție bazată pe experiențe trecute de cele mai multe ori care te împiedică să fii obiectiv și în prezent ci mai degrabă funcționează ca un sistem de autoapărare; curiozitate – o reacție bazată pe principii de aici și acum care nu presupune ignorarea experiențelor anterioare ci mai degrabă un filtru mai agil al prezentului.

  3. Respirație – aici și acum
    Inclusiv știința ne-a oferit dovezi că beneficiile acestei practici antice sunt reale. Studiile au arătat că practicile de respirație pot ajuta la reducerea simptomelor asociate cu anxietatea, insomnia, tulburări sau depresii. Controlul respirației poate fi astfel un elememnt care să-ți îmbunătățească calitatea vieții și acum cu toată tehnologia la îndemână poți accesa ușor și de oriunde exerciții online.

Ne-am propus să folosim acest spațiu de comunicare cu tine pentru a verifica din când în când cum ești față de ce ți-ai propus de la noul an, cât și pentru a-ți veni în ajutor cu câteva idei.
Așadar, pe care ești dispus să o încerci? Așteptăm să ne povestești!

Comentarii

Evenimentele următoare LEADERS

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Exit mobile version