Cărți de leadership musai de citit

Un pitch este mai mult decât o întâlnire, este un joc de putere, afaceri și o dramatizare teatrală a realității. Îți prezentăm astăzi un manual de inspirație pentru viața profesională și un ghid pentru o viață personală fericită – Life’s a Pitch este rezultatul a 50 de ani de research al autorilor prin pitch-uri (majoritatea de succes). Cartea îți va transforma modul în care percepi arta persuasiunii pentru totdeauna.

Pauza pe care o iei poate să aibă câteva minute, ore, zile, săptămâni, luni și chiar ani. Dacă ești dispus să faci un astfel de pas îți recomandăm o sursă de inspirație care se bazează pe călătoriile pe termen lung. Vagabonding este o carte menită să-ți schimbe percepția despre călătoriile pe termen lung. Cartea acoperă totul de la finanțarea călătoriei, traseul, voluntariatul, cât și modul în care te poți readapta la viața normală după încheierea călătoriei.

Mahzarin R. Banaji și Anthony G. Greenwald sunt doi psihologi care provoacă percepțiile și explorează prejudecățile ascunse pe care pe purtăm cu toții dintr-o viață expusă la diverse atitudini legate de vârstă, religie, etnie, clasă socială, naționalitate. Blindspot” este o metaforă care se referă la acea parte a minții care se află în “unghiul mort” și care ascunde înclinații ascunse. Autorii pun la îndoială măsura în care percepțiile noastre ne modelează, modul în care judecăm caracterul, abilitățile și potențialul oamenilor.

Un ghid pentru a lua decizii mai bune, pentru a observa informații importante din lumea din jurul și pentru îmbunătățirea abilitățile de conducere. Imaginați-vă avantajul în negocieri, luarea deciziilor și leadershipul dacă ați putea să vă învățați să vedeți și să evaluați informația pe care alții o ignoră. Puterea de observare furnizează modelul pentru a realiza tocmai acest lucru. În cartea sa The Power of Noticing, Max Bazerman, un expert în domeniul psihologiei comportamentale aplicate, se bazează pe trei decenii de cercetare și experiența sa, predând MBA-uri și directorilor de la  Harvard Business School  cum să observe și să acționeze pe baza informațiilor care nu pot fi imediat evidente.

1Comentarii

Lasă un răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.