Caută

În căutarea cuvintelor potrivite

Articol preluat din Newsletterul din data de 12 noiembrie

Comunicăm tot timpul! Schimbul de informații între expeditor și receptor este un aspect care ne preocupă atât în viața profesională, la job și mai ales în leadership. Într-un context în care totul se mișcă cu o viteză foarte mare, greșelile de comunicare ne pot costa foarte mult.


Aveți doar o singură șansă să faceți o primă impresie bună.
O zicală care nu ar putea fi mai adevărată atunci când vine vorba de comunicare: primele două secunde din comunicare sunt atât de importante încât durează încă patru minute pentru a adăuga 50% mai multe informații pentru a schimba impresia deja formată.

Chiar și o scurtă interacțiune poate schimba modul în care oamenii gândesc despre ei înșiși, despre liderii lor și despre viitor. Fiecare dintre aceste multiple conexiuni pe care le faceți prin intermediul comunicării are potențialul de a influența în bine sau în rău relația cu interlocutorul. Fiecare moment de comunicare este o șansă de a transforma o clipă obișnuită într-un câștig pe viitor.

Deci, de ce ignorăm relevanța comunicării până când devine o problemă? Un motiv poate fi pentru că nu avem timp să cuantificăm ce vrem să spunem și nici să ne pregătim pentru a comunica eficient.

Cel mai important element în pregătirea unei comunicări eficiente este limbajul, există anumite cuvinte de putere care, atunci când sunt folosite într-un mod specific pot crește gradul de influență al comunicării noastre. Expresia cuvinte de putere te poate duce cu gândul la lucruri mai sofisticate însă simplitatea limbajului este ceea ce-l face foarte puternic. Iar atunci când sunt folosite strategic efectele cuvintelor pot ajunge să surprindă.

Pentru că este doar începutul săptămânii, îți lăsăm doar două exemple pe care te provocăm să le folosești conștient zilele, iar în cadrul resurselor puse la dispoziție în această săptămână vei descoperi mult mai multe informații utile în acest sens.


Da și nu:  Mintea noastră nu înțelege negativul. Prin urmare, atunci când vă cereți minții să nu faceți ceva, accentul se pune încă pe acea parte pe care nu doriți să o faceți. Știind acest lucru, puteți folosi afirmațiile și negațiile în mod  strategic pentru a obține rezultatul dorit.

You / Tu: o cercetare de la Universitatea Yale spune că este cel mai puternic cuvânt dintre toate. “Tu” este o modalitate foarte utilă de a face povestea despre ceilalți, iar dacă vorbim de comunicare persuasivă cuvântul poate să aducă rezultate remarcabile.


Dacă toate acestea sunt adevărate atunci, tu, ce faci astăzi pentru a deveni un comunicator mai bun?

Articole similare

Feedback-ul – o perspectivă diferită

Vorbim despre feedback și vrem să împărtășim cu tine câteva tehnici descoperite de noi într-un articol recent, povestindu-ți aici ce ne-a surprins și pe noi. 

Cum și când să ceri

Vrem să povestim astăzi cu tine despre cum și când să ceri, mai ales în contextul revenirii din pandemie,  după doi ani în care am fost mai la distanță ca niciodată unii față de ceilalți. 

Gestionarea stresului în echipe

Venim astăzi către tine cu câteva idei despre cum poți acționa în echipă astfel încât să navigați cu ușurință valul emoțional al momentului.

Scurt refresh al comunicării în leadership

Depsre conversațiile necesare în această perioadă și despre anumite abilități și tehnici necesare în comunicare pentru a obține rezultate în organizațiile și echipele din care facem parte

Relația cu tehnologia

Tehnologia va rămâne o parte importantă din viața noastră, iar modul în care alegem să o integrăm, rolul pe care i-l oferim, tipul de comportamente pe care îi permitem să ni le creioneze, toate acestea sunt în controlul nostru.

Alătura-te unei comunități de peste 8000 de abonați. În fiecare marți, îți punem noi în calendar: portrete-model, trenduri din era vitezei, recomandări de cărți și evenimente, vești din programele LEADERS.

Nume
Termenii și condițiile + Acord de prelucrare a datelor(Required)

Pentru noi este prioritar ca datele tale sa fie in maini sigure si toata experienta ta alaturi de LEADERS sa fie una excelenta.

Noi suntem Fundatia LEADERS cu datele de identificare CIF: 13136455, numar de inregistrare in Registrul Fundatiilor: 182F/2001, cu sediul social in Str. Mihai Eminescu, nr.90, apt. 8, Sector 1, Bucuresti.

Website-ul (www.leaders.ro) are scopul de a facilita inregistrarea si managementul aplicatiilor pentru selectia si accesul beneficiarilor in cadrul programelor Fundatiei Leaders si anume Leaders Explore, Leaders Experience si Leaders Challenge sau a unor initiative speciale pe care le desfasuram.

Datele tale colectate vor fi: nume, email, telefon, oras, studii, experienta profesionala si convingeri filozofice.

Aceste date vor fi stocate cu maxima responsabilitate de catre Fundatia Leaders si nu vor fi distribuite catre niciun tert, indiferent care este relatia acestora cu organizatia, fara acordul tau.

În cazul în care optezi pentru opțiunea de înscriere parțială sau completezi formularul parțial, îți vom trimite de la una pâna la 5 alerte de reminder pentru înscrierea în programul LEADERS pentru care optezi. Alertele de reminder vor consta în mesaje de tip SMS sau email.

Singurul scop in care vom utiliza datele tale personale sunt pentru analiza si selectia in cadrul programelor Fundatiei Leaders. In cazul in care nu vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul nostru doar timp de 60 de zile de la data trimiterii refuzului. In cazul in care vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul detinut de Fundatia Leaders, insa vei putea opta oricand sa le stergi. Vom folosi aceste date pentru a comunica cu tine despre desfasurarea programului sau oportunitati Leaders viitoare.

Prin inscrierea la un program al Fundatiei Leaders poti opta separat si pentru crearea unui cont de utilizator prin intermediul caruia sa iti editezi aplicatiile si sa ai acces la stadiul acestora (admis/ respins). Contul de utilizator va stoca informatii cu privire la nume, prenume, email, telefon, studii si oras. Tot printr-o bifa separata in formular poti opta pentru a te inregistra la Newsletterul Fundatiei Leaders. Inregistrarea la Newsletter este un proces cu dubla confirmare din partea beneficiarului, iar ulterior te poti dezabona oricand folosind link-ul prezent in toate e-mail-urile trimise catre tine de Fundatia Leaders sau trimitand un e-mail la adresa [email protected] cu subiectul Vreau sa sa dezabonez.

Pentru monitorizarea traficului utilizam Google Analytics si Google Tag Manager. Pe acest site existe un pixel de monitorizare Facebook Pixel.

Serverul pe care ne gazduim datele este un serviciu oferit de Hostvision si este localizat in Romania si detine certifical SSL.

Si chiar da, confidentialitatea datelor tale si modul in care le manipulam sunt foarte importante pentru noi. Poti sa ne trimiti oricand un email pe adresa [email protected] pentru a-ti comunica ce date avem despre tine sau sa ne soliciti stergerea datelor tale din sistemul nostru.