După aproape 19 ani de activitate în care am dezvoltat programe de educație pentru cele trei categorii principale de beneficiari – elevi, studenți și tineri profesioniști, LEADERS colaborează cu organizații externe, partenere, oferind sprijinul necesar pentru a crește următorul val de lideri.

Am construit și implementat peste 20 de idei și formate de programe de leadership bazate pe învățare experiențială, adaptate 100% pe nevoile organizației partenere și corelate cu realitatea lor prezentă, asigurând astfel un înalt grad de relevanță.

Liderul format în programele LEADERS

Toate programele LEADERS, atât cele de bază care constituie nucleul organizației, cât și cele personalizate, sunt construite în jurul modelului de leadership: menire / colaborare / gândire strategică.

Trăim într-o perioadă în care organizațiile se transformă puternic și odată cu ele și modul în care sunt conduse echipele și proiectele. În contextul leadershipului, termenul de manager se redefinește și se pune problema dacă ideea de “management” așa cum a fost ea moștenită din era industrială și-a depășit utilitatea? Pentru a defini modelul de leadership din programele LEADERS ne-am conectat la realitatea prezentă, cât și la lucrurile pe care le realizam în programele noastre, iar ceea cec am propus este un model de leadership colaborativ.

Programele personalizate pe care le realizăm pentru companii sunt create pe nevoile și obiectivele identificate de către companiile partenere, dar au în centru cele trei direcții astfel:
Menire: începem dezvoltarea leadershipului personal printr-un proces de autocunoaștere care pleacă de la valori, convingeri atitudini și care continuă cu competențe, viziune asupra viitorului.  Conștientizarea îți permite să lucrezi cu alții care au puncte forte diferite față de tine, iar o coordonare a forțelor este un aspect cheie al leadershipului colaborativ. Astfel, poți să transferi mult mai ușor rolul de conducere și să fii conștient de unde și când este nevoie de tine. Căutarea menirii este o componentă importantă în modelul de leadership promovat de LEADERS.

Colaborare: paradigma se schimbă de la a-i conduce pe ceilalți la a conduce CU ceilalți. Astfel colaborarea capătă o importanță foarte mare în modelul de leadership promovat de LEADERS. Credem în asumarea unui rol în echipă care este în concordanță cu menirea, cu punctele forte ale fiecăruia, leadershipul dezvoltat de fundația LEADERS este dependent de puterea conexiunii, dialogului și a empatiei.

Gândire sistemică: Un sistem este o entitate cu părți interdependente și interdependente; este definit de limitele sale și este mai mult decât suma părților sale (subsistemului). Înțelegerea lumii, a sistemului este o abilitate foarte important pe care o cultivăm viitorilor lideri.

Printre programele pentru organizații pe care le-am realizat în anii trecuți și pe care continuăm să le avem în oferta noastră se numără:

– Academia de Calitate, un program în care am creat și livrat conținutul școlii de vară Academia de Calitate care s-a replicat pe parcursul a 10 săptămâni și a găzduit în București peste 300 de studenți din toată țara. Cursul a avut ca scop dezvoltarea abilităților de leadership, autocunoaștere, implicare și responsabilitate a studenților din organizațiile studențești din țară, tineri cu potențial care urmează să preia funcții de conducere în interiorul organizațiilor. Fiecare zi a dezvoltat una dintre temele: Cunoaște-te pe tine (Valori personale) / Descoperă-ți rolul în echipă și planul de viitor (Echipă) / Descoperă-ți stilul de comunicare (Comunicare) / Imaginează-ți viitorul și începe să-l explorezi (Inspirație & Plan de acțiune. Training-urile au fost livrate de către trainerii LEADERS, iar la finalul fiecărei săptămâni participanții s-au întâlnit cu exemple de lideri din domeniul tehnologiei.



Learning outside the classroom, alături de Avenor College International High School ne-am implicat în design-ul materiei numită Learning Outside the Classroom pentru elevii de la clasele 9-12. Am realizat alături de profesori structura cursului și ne-am implicat în implementarea acesteia în perioada septembrie – decembrie 2018, materia având o componentă de antreprenoriat și dezvoltare personală.


– Dezvoltarea Aplicațiilor de Android Inovatoare și SMART TV, un program realizat alături de SAMSUNG România prin care studenții de la Universitatea Politehnică din București și cei de la Universitatea Tehnică din Cluj au învățat să dezvolte aplicații pentru sisteme de operare tip android, respectiv SMART Tv. Alături de componenta tehnică ne-am implicat prin furnizarea unei curricule bazată pe leadership, lucru în echipă și comunicare persuasivă.


– LEADERS Explore
pentru comunități și parteneri: programul LEADERS Explore, cât și elemente din cadrul acestuia au fost adaptate astfel încât să fie livrat pentru diverse tipuri de audiențe: o grupă de bursieri, studenți performanți cu potențial de leadership din cadrul comunității formată de Nepi Rockastle, cât și ca program intensiv ce a avut loc în timpul programului, la birou, pentru membrii echipei Vivre.

LEADERS pentru organizații este una dintre direcțiile principale de acțiune, aici printr-un proces de diagnoză și calibrare de nevoi și obiective se pot dezvolta programe de leadership experiențial pentru diverse categorii de beneficiari, presupunând un mix de activități de învățare precum: workshopuri, preluarea unui business timp de 24 de ore, managementul unei cauze sociale, furnizarea de vorbitori inspiraționali, instrumente psihometrice, mentoring și consultanță.

Comentarii

Lasă un răspuns

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.