Caută

Scop și performanță – există o legătură?

Când ne gândim la lucrurile pe care le facem, la elementele din busola noastră interioară care ne ghidează în anumite direcții putem spune că acele elemente au două componente principale: ne produc fericire și ne dau un sens acțiunilor noastre.

Putem să integrăm cele două idei, fericire și sens, într-un termen poate mai ușor de măsurat și anume scopul. De cele mai multe ori scopul pe care îl avem este catalizatorul performanței noastre. Este Steaua Nordului, cea mai strălucitoare din constelația fiecăruia care ne ghidează oricât de întuneric ar fi în jurul nostru. Iar această urmărire necondiționată va determina și o creștere a performanței deoarece presupune o serie de comportamente care asigură drumul spre succes: perseverență, consecvență și dedicare.

Așa cum fiecare dintre noi urmărim astfel de scopuri în viața noastră personală și profesională, și companiile pot acționa la fel. În primul rând, companiile nu funcționează în vid, ele sunt o parte integrantă a societății noastre, și, ca orice membru al unei societăți, sunt responsabile pentru sprijinirea și contribuția la aceasta. Pe termen lung s-a demonstrat că organizațiile cu cele mai bune rezultate din punct de vedere al performanței depășesc maximizarea profitului și servesc unui scop mai mare de propriul interes, un scop bine înțeles și asumat de către angajați care-i ghidează pe aceștia și care contribuie la o performanță mai ridicată a acestora.

Scopul sau intenția pe care o are o organizație pentru a fi asimilată de către membri și a produce efecte care determină o creșterea performanței, trebuie să se regăsească în primul rând la prima linie de leadership / management a companiei. Dacă scopul este cunoscut și asumat de către lideri atunci efectul coboară în cascadă la toți membrii organizației. Pentru a ajunge într-un punct în care liderii conduc într-un mod autentic și ghidați de un scop puternic aceștia trebuie să înceapă cu identificarea și asumarea propriilor valori și a viziunii personale.

Aceast teorie este demonstrată de studii, KRW Internațional a realizat o cercetare prin care intervievat 84 de directori executivi și a realizat un sondaj pe 8600 de angajați, tocmai pentru a găsi o legătura între lider și modul în care acesta își asumă un scop și o viziune și performanța unei organizații. Rezultatele au arătat că directorii care au avut scoruri care i-au plasat într-o zonă de autenticitate (lideri care își asumă valorile, viziunea, un scop), au obținut o rentabilitate a activelor de 9,35%, în timp ce liderii care au avut scoruri care i-au plasat în zona orientată către sine și nu către ceilalți și un scop mai mare au obținut un scor de 1,93%. 

Avem toate datele care să susțină importanța unui scop mai mare decât noi, iar provocarea pentru tine este evidentă – care este scopul tău și cum îi atragi pe ceilalți în viziunea ta?

Articole similare

To freelance or not to freelance?

Cele mai multe dintre poveștile newsletter-ului nostru se referă la contexte de business, echipe care lucrează în aceleași organizații / companii, fie că vorbim de companii multinaționale sau inițiative antreprenoriale.

Ți-e teamă de succes?

Ți s-a întâmplat să-ți sabotezi singur anumite oportunități? Să te regăsești în fața unor adevărare provocări profesionale sau personale și să fii copleșit de sentimentul de vină încât le-ai lăsat

De ce să te bucuri de vacanță?

Șansele ca mesajul nostru de astăzi să te găsească la birou sunt destul de mici. Cu siguranță însă, oriunde te-ai afla, îți vei verifica emailul și vei încerca să te

Cum va arăta jobul tău peste 10 ani?

Articol preluat din Newsletterul din data de 18 septembrie 2018 Pentru tot mai mulți oameni, calea către o viață mai bună este din ce în ce mai complicată, iar un

Alătura-te unei comunități de peste 8000 de abonați. În fiecare marți, îți punem noi în calendar: portrete-model, trenduri din era vitezei, recomandări de cărți și evenimente, vești din programele LEADERS.

Nume
Termenii și condițiile + Acord de prelucrare a datelor(Required)

Pentru noi este prioritar ca datele tale sa fie in maini sigure si toata experienta ta alaturi de LEADERS sa fie una excelenta.

Noi suntem Fundatia LEADERS cu datele de identificare CIF: 13136455, numar de inregistrare in Registrul Fundatiilor: 182F/2001, cu sediul social in Str. Mihai Eminescu, nr.90, apt. 8, Sector 1, Bucuresti.

Website-ul (www.leaders.ro) are scopul de a facilita inregistrarea si managementul aplicatiilor pentru selectia si accesul beneficiarilor in cadrul programelor Fundatiei Leaders si anume Leaders Explore, Leaders Experience si Leaders Challenge sau a unor initiative speciale pe care le desfasuram.

Datele tale colectate vor fi: nume, email, telefon, oras, studii, experienta profesionala si convingeri filozofice.

Aceste date vor fi stocate cu maxima responsabilitate de catre Fundatia Leaders si nu vor fi distribuite catre niciun tert, indiferent care este relatia acestora cu organizatia, fara acordul tau.

În cazul în care optezi pentru opțiunea de înscriere parțială sau completezi formularul parțial, îți vom trimite de la una pâna la 5 alerte de reminder pentru înscrierea în programul LEADERS pentru care optezi. Alertele de reminder vor consta în mesaje de tip SMS sau email.

Singurul scop in care vom utiliza datele tale personale sunt pentru analiza si selectia in cadrul programelor Fundatiei Leaders. In cazul in care nu vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul nostru doar timp de 60 de zile de la data trimiterii refuzului. In cazul in care vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul detinut de Fundatia Leaders, insa vei putea opta oricand sa le stergi. Vom folosi aceste date pentru a comunica cu tine despre desfasurarea programului sau oportunitati Leaders viitoare.

Prin inscrierea la un program al Fundatiei Leaders poti opta separat si pentru crearea unui cont de utilizator prin intermediul caruia sa iti editezi aplicatiile si sa ai acces la stadiul acestora (admis/ respins). Contul de utilizator va stoca informatii cu privire la nume, prenume, email, telefon, studii si oras. Tot printr-o bifa separata in formular poti opta pentru a te inregistra la Newsletterul Fundatiei Leaders. Inregistrarea la Newsletter este un proces cu dubla confirmare din partea beneficiarului, iar ulterior te poti dezabona oricand folosind link-ul prezent in toate e-mail-urile trimise catre tine de Fundatia Leaders sau trimitand un e-mail la adresa [email protected] cu subiectul Vreau sa sa dezabonez.

Pentru monitorizarea traficului utilizam Google Analytics si Google Tag Manager. Pe acest site existe un pixel de monitorizare Facebook Pixel.

Serverul pe care ne gazduim datele este un serviciu oferit de Hostvision si este localizat in Romania si detine certifical SSL.

Si chiar da, confidentialitatea datelor tale si modul in care le manipulam sunt foarte importante pentru noi. Poti sa ne trimiti oricand un email pe adresa [email protected] pentru a-ti comunica ce date avem despre tine sau sa ne soliciti stergerea datelor tale din sistemul nostru.