Prezentări memorabile
2.0
în regim remote

0
12

PARTICIPANȚI

0
4

ETAPE

0
7

ORE

Cât de relevanta este abilitatea de a prezenta ceva unui auditoriu a cărui atenție este foarte greu de captat, gestionat și este supusă unor întreruperi continue, invizibile nouă ca vorbitor?

Competența de a prezenta un mesaj în mod memorabil se împarte în două: 1) abilitatea de a crea prezentarea și 2) abilitatea de a livra prezentarea către auditoriul vizat.

În contextul în care auditoriul nostru este oriunde numai langa noi nu, o parte din elementele prezentării devin semnificativ mai importante și simultan mai dificil de gestionat.

De exemplu, definirea clară a unui scop al prezentării va ocupa mult mai mult timp în pregătire. Timpul de pregatire va crește (cel puțin pentru primele prezentări remote). Consumul de energie pe care prezentatorul îl va înregistra va fi diferit, atât ca cantitativ cât și calitativ. Atenția pezentatorului si auditoriului va suferi transformări mai mari si mai frecvente decât în prezentările față-în-față.

Cum te antrenezi pentru prezentări memorabile în regim remote?

Când vine vorba despre o competenta atât de necesară și care necesită musai antrenament practic, cel mai pragmatic este să identifici un timp și loc în care să poți exersa, alături de oameni care să te poată sprijini în atingerea obiectivelor tale, nu ale unei prezentări “în general”.

Am creat combinatia de curs live online si serviciu de consultanta individuala pentru ce conținut vei defini tu ca fiind relevant pentru tine astfel incat tu sa obții exact ce ai nevoie, acum și pe viitor.

Te sprijinim astfel sa transferi cat mai mult din ceea ce vei învăța în prezentările care au cea mai mare miza pentru tine, echipa sau organizația pe care o reprezinti.

Pentru cine este acest curs?

Probabil ca cele mai multe beneficii le vor obține cei care au în mod sistematic de prezentat câte ceva colegilor, clienților sau managerilor lor.

Fie că obiectivul prezentării este obținerea de resurse, sprijin sau parteneriat pentru gestionarea unor riscuri, obiectivul este chiar vanzarea unei idei, soluții, serivicu sau produs sau obținerea unui acord pe un nou buget, participand la acest curs vei experimenta în practica o serie de instrumente și o metoda de lucru care iti accelereaza parcursul către respectivul obiectiv

Motive pentru care să participi

Învățare accelerată

cursul este concentrat în a-ți oferi cele mai bune resurse pe care le poți aplica imediat în realizarea prezentărilor tale online;

Comunitate suport

vei învăța într-un cadru alături de profesioniști din domenii diferite, expertiza fiecăruia constituind o perspectivă nouă a procesului de învățare;

Conținut relevant

nu vorbim doar despre aici și acum ci despre unelte care te vor ajuta să-ți transformi toate prezentările în viitor. Deschidem o cale nouă de comunicare între tine și echipa ta pe care o vei putea folosi eficient de acum în orice context.

VEI LUCRA CU:

Mădălina Vîntu Popa

Trainer LEADERS. Co-founder, HorseTouch


Economist și programator, Mădălina lucrează în calitate de Consultant Senior în proiecte care vizează creșterea eficienței operaționale prin dezvoltarea oamenilor implicați în respectivele proiecte/procese din organizație. Experiența sa numără mai mult de 13 ani în design și implementare de programe organizaționale de învățare și dezvoltare, de transformare de cultură în industrii precum IT, servicii financiare, FMCG, agricultura sau automotive.

Expertiză Mădălinei cuprinde inițiative creative precum ImprovBusiness (utilizarea improvizației pentru a livra obiective de business) cât și programe de educație asistată de cai pentru top și middle management, fiind Fondator al Horse Touch.

TESTIMONIALE:

  • Manager, Servicii de marketing
    „Te-ai adaptat la grup si ai integrat feedbackul anterior”
    Manager, Servicii de marketing
  • CIO, FMCG
    „Mana de fier in manusa de catifea” 
    CIO, FMCG
  • Regional Manager, Servicii Financiare
    „Foarte pe faza. Ai toate explicatiile la tine. Apreciez ca m-ai ascultat”
    Regional Manager, Servicii Financiare
  • Mid Manager, IT&C
    „Multumesc pentru zambet, energie si incurajari”    
    Mid Manager, IT&C
  • Senior Manager, IT&C
    “Iti multumim pentru organizare si pentru modul in care te-ai asigurat ca toata lumea e pe aceeasi lungime de unda.”
    Senior Manager, IT&C
  • Customer Service, Comert B2B
    „Apreciez sinceritatea si multumesc pentru rabare”
    Customer Service, Comert B2B
  • Product Manager, FMCG
    “Multumim pentru training-ul “uman", din care am învățat unele lucruri prin joc.”
    Product Manager, FMCG
  • Mid Manager, IT&C
    „Continua sa ai dinamica din prezentari, mixul de glume si teorie, prezenta vioaie/ energica”
    Mid Manager, IT&C
  • Consultant, Servicii Financiar
    „Mi-a placut ca ai facut in permanenta legatura cu viata reala si ca ai mentinut focusul la exercitiile practice”
    Consultant, Servicii Financiar
  • Manager, IT&C
    „Se vede ca iti pasa, ca vrei sa ajuti si ai o modalitate grozava de a incuraja oamenii”
    Manager, IT&C

Desfășurarea cursului

Ziua 1 (15:00-15:30)

30 de min Zoom

Introducere curs, mijloace tehnice, obiective și detalii despre prezentarea inițială de ziua următoare.

Ziua 2 (15:00 - 18:00)

3 ore (cu pauza de 15 min la jumatatea timpului) Zoom

Prezentarea nr 1; Feedback si completare obiective; Pregatire;
Definirea scopului; Organizarea comunicarii: mesaj pentru auditoriul; Gestionarea atentiei propria si a auditoriului; Continut, intelegere; Atingerea obiectivelor; Integrarea inputului oferit de auditoriu

Ziua 3

Lucru individual la prezentarea pentru sesiunea din 5 iunie.

Ziua 4 (15:00 - 18:00)

3 ore (cu pauza de 15 min la jumatatea timpului) Zoom

Q&A; Obiective;
Prezentarea nr 2; Feedback; Feedforward; Concluzii

Mijloace tehnice folosite:

Vom lucra și cu Microsoft PowerPoint/ Google Slides, Google Forms și Prezi

Pachete de participare

ÎNSCRIE-TE!

  • Pentru noi este prioritar ca datele tale sa fie in maine sigure si toata experienta ta alaturi de LEADERS sa fie una excelenta.

    Noi suntem Fundatia LEADERS cu datele de identificare CIF: 13136455, numar de inregistrare in Registrul Fundatiilor: 182F/2001, cu sediul social in Str. Mihai Eminescu, nr.90, apt. 8, Sector 1, Bucuresti.

    Website-ul (www.leaders.ro) are scopul de a facilita inregistrarea si managementul aplicatiilor pentru selectia si accesul beneficiarilor in cadrul programelor Fundatiei Leaders si anume Leaders Explore, Leaders Experience si Leaders Challenge sau a unor initiative speciale pe care le desfasuram.

    Datele tale colectate vor fi: nume, email, telefon, oras, studii, experienta profesionala si convingeri filozofice.

    Aceste date vor fi stocate cu maxima responsabilitate de catre Fundatia Leaders si nu vor fi distribuite catre niciun tert, indiferent care este relatia acestora cu organizatia, fara acordul tau.

    În cazul în care optezi pentru opțiunea de înscriere parțială sau completezi formularul parțial, îți vom trimite de la una pâna la 5 alerte de reminder pentru înscrierea în programul LEADERS pentru care optezi. Alertele de reminder vor consta în mesaje de tip SMS sau email.

    Singurul scop in care vom utiliza datele tale personale sunt pentru analiza si selectia in cadrul programelor Fundatiei Leaders. In cazul in care nu vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul nostru doar timp de 60 de zile de la data trimiterii refuzului. In cazul in care vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul detinut de Fundatia Leaders, insa vei putea opta oricand sa le stergi. Vom folosi aceste date pentru a comunica cu tine despre desfasurarea programului sau oportunitati Leaders viitoare.

    Prin inscrierea la un program al Fundatiei Leaders poti opta separat si pentru crearea unui cont de utilizator prin intermediul caruia sa iti editezi aplicatiile si sa ai acces la stadiul acestora (admis/ respins). Contul de utilizator va stoca informatii cu privire la nume, prenume, email, telefon, studii si oras. Tot printr-o bifa separata in formular poti opta pentru a te inregistra la Newsletterul Fundatiei Leaders. Inregistrarea la Newsletter este un proces cu dubla confirmare din partea beneficiarului, iar ulterior te poti dezabona oricand folosind link-ul prezent in toate e-mail-urile trimise catre tine de Fundatia Leaders sau trimitand un e-mail la adresa office@leaders.ro cu subiectul Vreau sa sa dezabonez.

    Daca vei primi una dintre certificarile LEADERS - Explore, Experience, Challenge sau LEADERS 101 - vei ramane in baza noastra de date si te vom notifica de cateva ori pe an despre initiativele noastre care corespund profilului tau.

    Pentru monitorizarea traficului utilizam Google Analytics si Google Tag Manager. Pe acest site existe un pixel de monitorizare Facebook Pixel.

    Serverul pe care ne gazduim datele este un serviciu oferit de Hostvision si este localizat in Romania si detine certifical SSL.

    Si chiar da, confidentialitatea datelor tale si modul in care le manipulam sunt foarte importante pentru noi. Poti sa ne trimiti oricand un email pe adresa office@leaders.ro pentru a-ti comunica ce date avem despre tine sau sa ne soliciti stergerea datelor tale din sistemul nostru.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  • Când se desfășoară?

    Pe măsură ce strângem un număr de minimum 6 doritori vom porni o nouă grupă. Așadar, te rugăm să ne trimiți un mesj pentru a-ți manifesta interesul.

  • Unde se desfășoară programul?

    Formatul este acela de webinar. Pentru conectare participanților vom folosi Zoom și Slack. Poți utilza un cont gratuit pentru a accesa aceste aplicații.

  • Cum plătesc?

    După ce vom procesa înscrierea ta, îți vom trimite factura fiscală. Poți efectua plata cu cardul, ordin de plată online sau PayPal.

  • Primesc materiale de curs?

    Materialele de curs sunt incluse si vor fi livrate sub forma digitala in diverse momente ale atelierului.

  • Care este numărul minim de participanți?

    Lucrăm cu minmum 4 participanți.

  • Vreau să ofer acest curs echipei mele. Se poate?

    Sigur! Te rugăm să ne trimiti un email la adresa office@leaders.ro

  • Oferiți discount de grup?

    Dacă vrei să participi împreună cu încă 2 colegi sau prieteni vă putem oferi un discount de 5%.

Contact

Încă ai întrebări? Vom fi bucuroși să îți răspundem. Scrie-ne un email la adresa office@leaders.ro

Română
X
X
X