LEADERS Experience pentru Organizații - Fundatia LEADERS

30 septembrie - 4 octombrie, Brașov | 23-25 octombrie, București

Prinde viteză în programul LEADERS care te pune în situații reale de viață.

Timp rămas până când vom deschide înscrierile pentru ediția 2019:

ACCELEREAZĂ-ȚI EXPERIENȚELE

Axat pe practică și experiențe, Leaders Experience pentru Organizații este un program pentru tineri cu potențial de lider, care activează în organizații în poziții de junior, cu vârste până în 25 de ani, care vor să creeze valoare pentru ei și pentru cei din jur și înțeleg că atingerea potențialului implică timp și efort susținut.

Și pentru că cea mai eficientă formă de învățare este aceea din propria experiență, am gândit un așa-numit “accelerator pentru viața reală”. Timp de o lună, experimentezi pe repede-înainte, intens și interactiv, o seamă de situații cu care te vei întâlni în viitor.

10 motive pentru „Da, vin la Experience!”

URCĂ ÎN CARUSELUL DE SITUAȚII REALE

Descoperă care este cea mai bună variantă a ta, conform atuurilor și valorilor pe care le ai!

Leadership

Faci “școala de leadership”

Simulări de business

Înveți să treci la acțiune, prin simulări de business și de viață

video simulări

Lucru in echipă

Îți asumi rolul în echipă, lucrând la un proiect social 100% real

Mentorat

Ești îndrumat unu-la-unu de către lideri experimentați

COMUNITATE

Intri într-o comunitate de elită care îți susține creșterea pe termen lung

Certificare

Obții certificarea Experience, nivelul practic în leadership

Oamenii care te vor inspira

Andreea Stănescu

Director General, London Stock Exchange


Andreea are o experienta de management executiv de peste 25 de ani, a condus echipe locale si internationale de peste 1000 de angajati, a deschis centre operationale in mai multe tari si a crescut centrele existente. Este absolventa de ASE, sectia Management, si a absolvit cursuri de Executive Development la Queen University in Canada si la INSEAD in Franta.

Daniel Bichiș

Senior Trainer, Competent Consulting


Șef de promoție la Facultatea de Biologie, din cadrul Universității București, și absolvent de Psihologie, Daniel Bichiș a lucrat în controlul calității, în cercetarea farmaceutică și a fost cadru didactic. În iunie 1990, Daniel a creat, împreună cu soția sa, Mariana Bichiș, una dintre primele firme de consultanță personală (coaching) din București – Competent Consulting.
În anul 1998 a devenit Practitioner NLP, iar un an mai târziu – Master-Practitioner NLP, urmând cursurile NLP Institut Zürich. Din anul 2000, este Trainer NLP, iar în 2011 a devenit Master Trainer NLP licențiat de Richard Bandler si Society of NLP, prima persoană din Europa de Est care primește această recunoaștere. Din 2013 este membru al ICF (International Coach Federation), SUA.

Ilie Gageatu

Sales Development & Demand Chain Director, SAB Miller


Cu o experiență de 15 ani în management, Ilie ​are peste 300 de sesiuni de training ​la activ și mai bine de 2000 de studenți formați în management, leadership, managementul performanței și strategie. În prezent, deține funcția de Modern Trade la Ursus Breweries, SABMiller și a mai condus echipe în domenii precum supply chain, vânzări, customer service, route to market, dezvoltare.

Elena Pâslaru Hubati

Trainer LEADERS


Elena este trainer LEADERS, cu o experiență de 12 ani în cadrul organizației, timp în care a contribuit decisiv la designul și conținutul programelor noastre. Adoră meseria de “educator” al minților tinere și dornice de a a se cunoaște, susţinând cursuri de leadership, viziune, comunicare şi public speaking. Are experiență în comunicare, marketing și în facilitarea de conținut pe teme de leadership și este utilizator licențiat al instrumentului psihometric Jackson Vocational Interest Survey. Pasiunile ei sunt educația, spiritualitatea, dansul contemporan și călătoriile. Interioare și prin lume.

Bogdan Untilă

Fondator Recul


Director artistic la Recul din 2015, Bogdan s-a îndrăgostit de improvizație în 2009, moment din care a continuat să își îmbunătățească performanța și aptitudinile de trainer prin mii de ore de show-uri și de workshop-uri, atât în România, cât și în afară. A lucrat cu majoritatea improvizatorilor din România și continuă să dezvolte comunitatea de improvizatori prin cursuri predate și spectacole jucate în toată țara.

Știe că improvizația face lumea un loc mai bun pentru că a fost martor al acestui proces pentru sute de oameni.

Carmen Schuster

Transylvania Guesthouses, Cincşor


Carmen Schuster este implicata activ în restaurarea şi păstrarea patrimoniului cultural din Transilvania şi în dezvoltarea durabilă a comunităţilor locale prin initiative nationale.

A fost Preşedinte Executiv al BCR Banca pentru Locuinţe (BCR BpL), fiind cea care a iniţiat cadrul legal specific pentru băncile pentru locuinţe în România, punând astfel bazele pentru dezvoltarea sistemului de economisire-creditare din România.

TESTIMONIALE ABSOLVENȚI LEADERS EXPERIENCE

ALEXANDU PĂVĂLOI

„Pentru mine Experience e locul în care în sfarsit am „unit punctele”. Nu numai că mi-am descoperit talentele, dar am prins curaj și inspirație pentru a le urmări și în lumea „reală”, de după program. Acum, u an mai târziu, frumoasa experiența Leaders s-a concretizat în a ști ce vreau să fac și a avea încrederea că am să reușesc.”

MONICA PARASCHIV

„În Leaders Experience am învățat să am curaj să fiu vulnerabilă în fața celorlalți prin împărtîșirea fricilor pe care le am. Mai mult, mi-am creat o viziune. Așadar acum știu unde vreau să fiu. "

CRISTIAN CIOFLAN

„Experience este despre școala care nu se face în școală, iar oamenii pe care i-am cunoscut în cadrul programului sunt motivația perfectă pentru profesia pe care am ales-o: tineri rezilienți și capabili, care, odată ce-şi găsesc drumul, pot schimba comunitatea din care fac parte. Prin Experience, eu mi-am confirmat acest drum.”

IOANA VASILIEV

"LEADERS Experience m-a determinat să îmi încep planul de business, să-mi concretizez ideea, să fiu hotărâtă că vreau să aduc o schimbare în sistemul farmaceutic din România.”

ANTONIA FITĂRĂU

„Experience a fost un carusel de emoții și lecții bine învățate. Experiența din program m-a determinat, m-a motivat și mi-a întregit dorința de a fi responsabilă."

FLORIN LAZĂR

„La Experience am intrat într-o lume de oameni faini și pasionați de ceea ce fac. Aici am învățat cât de importante sunt feedback-ul și acceptarea greșelilor pentru a putea evolua.”

DENISA MATACHE

"Din toată avalanșa asta de experiențe, din cele 6 luni petrecute în program, care pentru mine par ani întregi, cele mai importante lecții pe care le-am învățat sunt că nu este suficient să ai încredere doar în echipă și în obiectiv, trebuie să ai încredere în tine pentru a inspira încredere în ceilalți.”

DIANA PETRESCU

Am simțit că am progresat în cele 6 luni mai mult ca oricând, plecand din Leaders Experience cu o viziune și o direcție a carierei mele, mai mult curaj, hotărâre și determinarea de a face o schimbare în societate prin activitățile mele.”

LEADERS Experience în 2019

septembrie 2019

PREGĂTIRE & PLANIFICARE

Etapa de pregătire presupune parcurgerea unor materiale legate de subiecte precum: valori personale, stiluri de leadership și comunicare.

Tot în etapa de pregătire, sub îndrumarea trainerilor din cadrul programului, participanții își vor stabili un set de obiective de dezvoltare, atât pe plan profesional, cât și pe plan personal, obiective pe care le vor discuta cu managerul direct din cadrul organizației.

Pentru realizarea etapei de pregătire, un trainer/facilitator LEADERS se va deplasa la sediul companiei pentru a asista la conversațiile manager-angajat și pentru a facilita stabilirea de obiective.

30 septembrie - 4 octombrie

ACCELERATORUL 1 BRAȘOV

Timp de 5 zile, departe de agitația orașului, participanții vor fi implicați în primul
accelerator de experiențe în care vor avea parte de: training, simulare de business și inspirație.

30 septembrie - 4 octombrie

TRAINING

TRAINING:
• Valori personale: identificarea valorilor care stau în spatele deciziilor și
modul în care valorile personale definesc stilul personal;
• Stiluri de comunicare: identificarea celor patru stiluri de comunicare
(Dominant, Influentator, Stabil, Constiincios), a modului în care
funcționează în dinamică și
• Viziune și plan de carieră.

30 septembrie - 4 octombrie

SIMULARE DE BUSINESS

• Activitate experiențială în care participanții vor conduce un business real timp
de 24 de ore.
• Provocările, obiectivele și rezultatele vor fi cât se poate de reale, iar in tot
acest timp vor fi urmăriți de trainer și facilitatori care le vor oferi apoi
feedback personalizat.
• Sub presiunea obiectivelor pe care le vor avea de îndeplinit, participanții își vor
urmări și planul și obiectivele personale stabilite la începutul programului;

30 septembrie - 4 octombrie

SESIUNI DE INSPIRAȚIE

În cadrul acceleratorului, o parte foarte importantă este cea de inspirație și motivație venită din partea exemplelor de lideri autentici invitați.
Alături de traineri și facilitatori, se vor alătura exemple de success din domenii
precum business, artă, societate civilă, sport, antreprenoriat, invitați care le vor pune la dispoziția participanților povestea lor de succes și le vor fi mentori pentru o zi.

23-25 octombrie

ACCELERATORUL 2 BUCUREȘTI

Etapă Experiențială în care participanții se vor implica într-un proiect final împreună, proiect cu latură socială care-I va provoca să lucreze împreună ca o echipă.

În cadrul acestui proiect social participanții se vor putea concentra pe lucrul la
obiectivele personale stabilite în program (obiective ce țin de luarea de decizii în
concordanță cu valorile personale, comunicarea eficientă unu la unu și unu la grup în diverse stiluri de comunicare.

La finalul etapei 3, participanții își vor revizui obiectivele fixate în etapa de pregătire alături de managerii direcți.

Etapa de însușire se încheie cu stabilirea unui plan de acțiune personalizat pentru fiecare participant.

LEADERS Experience în patru pași:

1

ÎNSCRIERE ONLINE

Completezi formularul de aplicație , iar noi în 48 de ore îți analizăm profilul și te vom contacta pentru o discuție.

2

DISCUȚIE

Ne întâlnim la tine la companie, împreună cu tine și managerul tău, pentru a discuta despre obiectivele tale de învățare.

3

TAXA DE PARTICIPARE

Ținem legătura cu angajatorul tău pentru formalitățile de plată.

CÂT COSTĂ?

Taxa de participare este de 1650 de euro și include:

9 zile cazare, cu câte 3 mese tip bufet pe zi
 traininguri personalizate, croite pe nevoile individuale ale fiecăruia dintre cei 30 de participanți
o simulare de business
▸ implementarea de la A la Z a unui proiect social REAL
dialogul direct cu invitați și traineri de marcă
accesul la proiectele, resursele și network-ul comunității de 27.000 absolvenți LEADERS

PE CINE AM ANTRENAT DEJA?

Am lucrat cu echipe de tineri cu potențial din cadrul unor organizații mari din diferite industrii, precum: HELLA, Raiffeisen Bank, Adobe, BCR, VIVRE, Bosch, EvW, ACI Global, FM Logistic, CSi, Cemacon, Ursus, Autonom, FAN Courier, HP, Prodvinalco, UniCredit, Petrom și MedLife.

ÎNSCRIE-TE!

Completând formularul de mai jos, faci primul pas către LEADERS Experience.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Intrebări frecvente

Este posibil ca răspunsurile la unele dintre întrebările pe care le ai pentru noi să se găsească în FAQ-ul de mai jos. Dacă mai ai și alte nelămuriri, ne poți contacta oricând folosind datele din josul paginii.

  • Trebuie să particip la toate activitățile din cadrul programului?

    Categoric. Programul este construit piramidal, astfel încât fiecare activitate să te pregătească pentru următoarea. Dacă sari peste etapte, întreg raționamentul LEADERS Experience își pierde sensul, iar tu nu vei putea obține certificarea finală.

  • Pot să mă înscriu din orice oraș din țară sau din străinătate?

    Sigur că te poți înscrie, dacă ai absolvit și ai experiență de mai puțin de 3 ani într-unul din domeniile: business/economic, IT, medicină, farmacie, construcții, arhitectură, drept, magistratură, științe politice, administrație publică, agricultură, arte, psihologie.

  • Oferiți cazare participanților?

    Da, oferim cazare participanților în cadrul celor două acceleratore și a weekendului în care se dezvoltă proiectul social (Brainstorming Proiect Social).

  • Oferiți masă participanților?

    Yummy! Oferim 3 mese pe zi în cadrul celor două acceleratoare și 2 mese de prânz în weekendul de brainstorming.

  • Care este data limită de înscriere?

    1 septembrie 2019, orele 23.59.

  • Ce presupune accesul în comunitatea absolvenților?

    Cam tot ce ai nevoie, în materie de know-how, atunci când ești la început de carieră. Ai acces la informații și resurse-cheie, la oameni care au început la fel ca tine, iar acum au experiență de împărtășit, poți participa în mod constant la traininguri și întâlniri cu lideri din diferite domenii, vei avea tot timpul cui cere un sfat sau o idee.

  • Ce înseamnă că programul este personalizat pentru fiecare participant în parte?

    În prima fază a programului, îți vei seta propriile obiective. Pe acestea le vei urmări, cu ajutprul trainerilor, pe durata întregului accelerator. Apoi, în funcție de acestea și de profilul de comunicare pe care îl ai, vei primi zilnic provocări individuale. Proiectul social este un alt element 100% personalizat de participanti, acesta fiind propus, ales și apoi implementat în echipă. În etapa de mentorat, facilitatorii programului vor selecta un mentor din cadrul comunității LEADERS care va lucra unu-la-unu cu tine și te va sprijini să îți pui în aplicare planul de acțiune.

  • Îmi poate plăti compania participarea?

    Leaders Experience pentru Organizații este un program în care încurajăm companiile să înroleze tineri cu potențial de lider și să plătească pentru participarea acestora.

  • Reprezint departamentul de HR, putem discuta mai multe?

    Sigur, vom fi bucuroși să îți povestim mai multe despre LEADERS Experience pentru Organizații. Trimite-ne un email la organizatii@leaders.ro sau da-ne un telefon la 0722631152.

X
X