Caută

Află cum poți atinge potențialul digital al brandului tău pe platformele online

Digital Marketing Forum, cel mai longeviv eveniment de marketing online din România, se întoarce în 2025 cu o nouă ediție, pe 10-11 aprilie, ce își propune să aducă în prim-plan cele mai proaspete tendințe din lumea digtiala. 

Evenimentul este de aproape 20 de ani principalul loc de întâlnire al practicienilor marcom care își doresc să actualizeze strategiile de promovare și să construiască experiențe digitale superioare, folosind instrumente noi, abordări creative și tactici care dau rezultate pe platformele momentului. 

Cele două conferințe sunt un prilej unic de învățare și networking, unde participanții vor descoperi cum setează companiile de top standardele în marketingul digital, vor găsi idei noi pentru campanii de impact și vor interacționa cu specialiști renumiți. 

Masterclassurile aplicate aduc împreună campioni cunoscuți ai industriei online alături de care cei prezenți vor putea să își dezvolte aptitudinile, aflând informații esențiale despre planificarea campaniilor și măsurarea rezultatelor. 

Conference • Day 1

Elevate Your Brand in 2025

Descoperi idei noi și strategii creative care îți pot transforma prezența online. Prima zi de conferință aduce în prim-plan lideri din industrie care împărtășesc perspective despre viitorul marketingului digital. Ia parte la discuții inspiraționale, prezentări de impact și o masă rotundă cu experți seniori din marketing.

Masterclass • Day 1

Marketing Strategy Reimagined

Aprofundezi tehnicile de promovare care dau rezultate, dezvolți noi competențe și înveți cum poți completa strategia cu platforme noi și utile.

Conference • Day 2

Digital Marketing Optimization

Explorezi noile direcții și abordări pragmatice în digital marketing. Lideri din industrie îți vor împărtăși insight-uri valoroase pentru a rămâne în top și a-ți accelera succesul în mediul online. Descoperi idei practice care îți vor oferi un avantaj competitiv și te vor ajuta să îți dezvolți brandul pe piețe aflate în continuă evoluție.

Masterclass • Day 2

Social Selling Success in 2025

Găsești metode inovatoare pentru campaniile de publicitate în social media de la experți de top, pentru a reîmprospăta planurile de promovare.

Profesioniști cu experiență în marketing și publicitate online vor oferi un maraton de conținut util și know-how la nivel înalt. Printre vorbitorii care vor urca pe scena evenimentului se numără: Judith Lewis (SEO, PPC, Social Media & Digital Marketing Trainer & Consultant, Decabbit Consultancy), Andrew Davis (Digital Trainer, Talk Dygital), Laura Mihăilă Andrei (Director of Marketing & Communication & CX, Raiffeisen Bank), János Szabó (Product Director, Publicis Budapest), Estera Anghelescu (Recruiting & Employer Branding Director, Kaufland România & Moldova), Carlos Alvarez (Advertising Director Spain & Portugal, Taboola), Paul Thompson (Chief Commercial Officer, Eskimi), Dragoș Andronache (Head of Digital, United Media Services), Tiberiu Dănețiu (Director Corporate Affairs & Retail Media, Board Member, Auchan România), Alexander Stoica-Marcu (Co-founder, Flaminjoy) și mulți alții. 

Consultați lista completă a vorbitorilor, dar și detaliile despre agenda și opțiunile de participare pe www.digitalforum.ro. Pentru a fi la curent cu noutățile ediției, vă invităm să urmăriți pagina de Facebook, Instagram și LinkedIn. Evenimentul are loc la Hotel JW Marriott din București și se desfășoară exclusiv cu prezență fizică în locație.

Digital Marketing Forum 2025 este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Raiffeisen Bank, Kaufland România, Taboola | Project Agora, Eskimi, Auchan România, Tchibo, Aqua Carpatica, United Media Services și Flaminjoy.

Evensys este o companie de planificare de evenimente, cu peste 18 ani de experiență în organizarea de evenimente business. Evensys este specializată exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminare proprii, ce acoperă șapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail. Evenimentele organizate tratează tematici actuale, care privesc atât industria de business locală, cât și cea din Europa Centrală și de Sud-Est.

Articole similare

Alătura-te unei comunități de peste 8000 de abonați. În fiecare marți, îți punem noi în calendar: portrete-model, trenduri din era vitezei, recomandări de cărți și evenimente, vești din programele LEADERS.

Nume
Email(Required)
This field is hidden when viewing the form
Termenii și condițiile + Acord de prelucrare a datelor(Required)

Pentru noi este prioritar ca datele tale sa fie in maini sigure si toata experienta ta alaturi de LEADERS sa fie una excelenta.

Noi suntem Fundatia LEADERS cu datele de identificare CIF: 13136455, numar de inregistrare in Registrul Fundatiilor: 182F/2001, cu sediul social in Str. Mihai Eminescu, nr.90, apt. 8, Sector 1, Bucuresti.

Website-ul (www.leaders.ro) are scopul de a facilita inregistrarea si managementul aplicatiilor pentru selectia si accesul beneficiarilor in cadrul programelor Fundatiei Leaders si anume Leaders Explore, Leaders Experience si Leaders Challenge sau a unor initiative speciale pe care le desfasuram.

Datele tale colectate vor fi: nume, email, telefon, oras, studii, experienta profesionala si convingeri filozofice.

Aceste date vor fi stocate cu maxima responsabilitate de catre Fundatia Leaders si nu vor fi distribuite catre niciun tert, indiferent care este relatia acestora cu organizatia, fara acordul tau.

În cazul în care optezi pentru opțiunea de înscriere parțială sau completezi formularul parțial, îți vom trimite de la una pâna la 5 alerte de reminder pentru înscrierea în programul LEADERS pentru care optezi. Alertele de reminder vor consta în mesaje de tip SMS sau email.

Singurul scop in care vom utiliza datele tale personale sunt pentru analiza si selectia in cadrul programelor Fundatiei Leaders. In cazul in care nu vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul nostru doar timp de 60 de zile de la data trimiterii refuzului. In cazul in care vei fi acceptat in cadrul programului Leaders pentru care ai aplicat, datele tale vor ramane pe serverul detinut de Fundatia Leaders, insa vei putea opta oricand sa le stergi. Vom folosi aceste date pentru a comunica cu tine despre desfasurarea programului sau oportunitati Leaders viitoare.

Prin inscrierea la un program al Fundatiei Leaders poti opta separat si pentru crearea unui cont de utilizator prin intermediul caruia sa iti editezi aplicatiile si sa ai acces la stadiul acestora (admis/ respins). Contul de utilizator va stoca informatii cu privire la nume, prenume, email, telefon, studii si oras. Tot printr-o bifa separata in formular poti opta pentru a te inregistra la Newsletterul Fundatiei Leaders. Inregistrarea la Newsletter este un proces cu dubla confirmare din partea beneficiarului, iar ulterior te poti dezabona oricand folosind link-ul prezent in toate e-mail-urile trimise catre tine de Fundatia Leaders sau trimitand un e-mail la adresa office@leaders.ro cu subiectul Vreau sa sa dezabonez.

Pentru monitorizarea traficului utilizam Google Analytics si Google Tag Manager. Pe acest site existe un pixel de monitorizare Facebook Pixel.

Serverul pe care ne gazduim datele este un serviciu oferit de Hostvision si este localizat in Romania si detine certifical SSL.

Si chiar da, confidentialitatea datelor tale si modul in care le manipulam sunt foarte importante pentru noi. Poti sa ne trimiti oricand un email pe adresa office@leaders.ro pentru a-ti comunica ce date avem despre tine sau sa ne soliciti stergerea datelor tale din sistemul nostru.