Bogdan Naumovici

A fost Creative Director la Leo Burnett Romania, campanie de publicitate care realizeaza cam 80 de spoturi anul, cate unul la fiecare trei zile. Este detinatoarea titlului de Agentia Anului in ultimii patru ani la Ad’Or si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006. Cu 5 premii si 11 nominalizari la festivalul Golden Drum de la Portoroz, reusitele agentiei sunt strans legate de numele lui Naumovici. El a jucat “rolul revolutionarului” la Leo Burnett in a deveni cea mai creativa si cea mai strategica agentie din Romania. In spatele acestui urias succes se ascund adevarate incercari de viata.

A inceput sa lucreze in functia de client service la Lettera Advertising. S-a intamplat sa dea un slogan bun si a trecut pe partea de copywriting. Apoi, a intrat ca junior copywriting la Leo Burnett. Aici a invatat cu adevarat publicitate. In 1999, este numit Creative Director, apoi, in 2001, devine si partener in cadrul companiei.