Orice hobby poate deveni o sursă de venit, atât timp cât creatorul aduce plusvaloare prin creația sa. Dacă creezi produse unice și crezi în potențialul lor, hai să afli mai multe despre cum le poți face să strălucească în mediul online și să ajungă în feed-urile privitorilor potriviți.
Drumul de la alegerea platformei pe care îți vei construi magazinul online până la prima comandă primită este unul complex, însă plin de oportunități pentru cei care au o structură corectă și o strategie coerentă în spate.
Iată câteva dintre întrebările la care trebuie să găsești răspunsul înainte de a pleca la drum în online:
– Cine este audiența mea?
– Care este comportamentul de cumpărare al publicului meu? Cum preferă să plaseze comenziile și ce îi influențează?
– Cum analizez performanța website-ului meu? Dar a reclamelor?
Lista întrebărilor e mai lungă, însă le vom aborda pe toate în atelierul „Cum să îți vinzi online propriile creații”, unde ne-am propus să te ajutăm să înțelegi comerțul online și fundamentele sale pentru ca tu să îți poți transforma pasiunea într-o afacere online:
– Overview asupra peisajului ecommerce în România
– Must-have: de ce ai nevoie pentru a-ți vinde produsele online
– De la omul din mintea creatorului la clientul care plasează comanda pe site: profilarea clienților
– Platformele de marketing online: mod de funcționare și criterii pe baza cărora să o alegi pe cea potrivită pentru afacerea ta
– Creează produse, vinde emoție: cum promovezi ceea ce produci.
____
Despre trainer
Robert are +7 ani de experiență în digital marketing, +4 ani de comunicare în sectorul non-profit & event management și în prezent are rolul de Creative Director în cadrul Kreatives on Fire, agenție de creație digitală și media buying pentru business-uri active pe piața din USA, coordonând procesul de strategie și creație digitală pentru un portofoliu de clienți ce cumulează lunar un spending de $1,5m.