LEADERS Experience - Fundatia LEADERS
Image
Primul nivel în parcursul LEADERS. Ca orice început, LEADERS Explore e despre tine. Conștientizezi cine ești, încotro vrei să te îndrepți și de ce mijloace dispui pentru a ajunge acolo.
Al doilea nivel în parcursul LEADERS. Ca să excelezi, trebuie să exersezi. LEADERS Experience este un program de exerciții pentru situații reale. Un accelerator de experiențe, prin care îți testezi atuurile și abilitățile descoperite anterior, vezi ce alegeri te reprezintă și ai ocazia să îți pui viziunea în practică.
Al treilea nivel în parcursul LEADERS. Este despre reușită în echipă și cum să conduci împreună cu ceilalți.

Prinde viteză în programul LEADERS care te pune în situații reale de viață.

Timp rămas pentru înscrieri

ACCELEREAZĂ-ȚI EXPERIENȚELE

LEADERS Experience este cel de-al doilea nivel din parcursul tău în leadership, cel care te ajută să îți definești personalitatea practică, prin situații reale de viață.

Și pentru că cea mai eficientă formă de învățare este aceea din propria experiență, am gândit un așa-numit “accelerator pentru viața reală”. Timp de 6 luni, experimentezi pe repede-înainte, intens și interactiv, o seamă de situații cu care te vei întâlni în viitor.

10 motive pentru „Da, vin la Experience!”

URCĂ ÎN CARUSELUL DE SITUAȚII REALE

Descoperă care este cea mai bună variantă a ta, conform atuurilor și valorilor pe care le ai!

Leadership

Faci “școala de leadership”

Simulări de business

Înveți să treci la acțiune, prin simulări de business și de viață

video simulări

Lucru in echipă

Îți asumi rolul în echipă, lucrând la un proiect social 100% real

Mentorat

Ești îndrumat unu-la-unu de către lideri experimentați

COMUNITATE

Intri într-o comunitate de elită care îți susține creșterea pe termen lung

Certificare

Obții certificarea Experience, nivelul practic în leadership

Oamenii care te vor inspira

Radu Georgescu

Founding Partner - Gecad Ventures


Radu Georgescu este un antreprenor în serie român și investitor în companii tehnologice din România dar și din alte țări. Având o experiență antreprenorială ce începe din 1992, Radu s-a bucurat pe parcursul carierei sale de distincții precum „Steaua României” sau „Liderul anului”.

Angela Crețu

Group Vice President Central Europe - Avon


S-a întors în România după ce a activat în America, Turcia, Orientul Mijlociu, Africa, Rusia și Europa de Est, unde a deținut diferite poziții de conducere. În New York, având rolul de Vice Președinte al companiei la nivel global.

Ioan Aurel Pop

Președintele Academiei Române. Rector UBB Cluj


Ioan Aurel Pop este istoric român, profesor universitar din 1996 și rector al Universității Babeș-Bolyai din Cluj din 2012, membru titular din 2010 și președinte din 2018 al Academiei Române.

Cornel Amariei

Head of Innovation, Continental


Cornel Amariei este, la 23 de ani, unul din cei 20 de finaliști ai competiției internaționale Ten Outstanding Young Persons 2018. Sibianul cu o minte sclipitoare învăța deja la 3 ani să citească, iar la 14 ani primea o medalie internațională pentru un me­canism de siguranță a locuințelor. La momentul actual, se poate lăuda cu 50 de invenții în curs de patentare, printre care se numără și ochelarii pentru nevăzători.

Cristina Flutur

Actriță


Cristina este actriță de teatru și film, câștigătoare a Premiului pentru interpretare feminină la Festivalul Internațional de Film de la Cannes, încă de la primul ei rol. A jucat pe 10 scene internaționale, iar povestea ei ne inspiră de fiecare dată când avem ocazia să o ascultăm, fiind un exemplu de pasiune și determinare.

Flaviu (AVI) Cicirean

Antreprenor, Director de Creație, Branding Expert


Avi Cicirean este Owner&General Manager, Brand Minds, fiind și proiectul prioritar. Pe lângă acesta este și fondatorul Brand Emotion, care a produs peste 20.000 de reclame pentru diferite branduri, dar și consultant pentru festivul Untold.

Vlad Voiculescu

Co-fondator, MagiCamp


Vlad este co-fondator al MagiCamp, o tabără dedicată copiilor cu afectiuni oncologice, si a MagiHome, o casă în care se va oferi cazare gratuită pentru copiii cu afectiuni grave și familiilor acestora. Fost ministru al Sănătăţii în cabinetul Dacian Cioloş, Vlad este si inițiatorul „reţelei citostaticelor”.

Victor Țăpeanu

Fondator Cuibul Artiștilor


Victor a jucat pe scenă pentru prima dată în 2008. iar după ce a absolvit acceleratorul de experiențe LEADERS, s-a hotărât să pună bazele celui mai amplu proiect cultural din România – Cuibul Artiștilor – care astăzi înseamnă o echipă de 30 de oameni și peste 21 de producții, 704 reprezentații și 72.744 spectatori.

Lea Rasovszky

Co-fondatoare, MATKA


Lea Rasovszky este co-fondatoare a Asociației MATKA, un proiect non-profit înființat la începutul anului 2016, care încurajează implicarea ariștilor în acțiuni sociale, educaționale și culturale, precum și promovarea culturii și a artelor în general, cu un accent special pe arta contemporană.

Péter Barta

Co-director, Founder Institute


Péter Barta este consultant cu o vastă experienţă în management, în special în domeniul managementului de proiect, experienţă acumulată pe parcursul a doisprezece ani de activitate în sectorul profit şi cel non-profit.

Ștefan Dărăbuș

Director Europa Centrală și de Sud, HHC


Ștefan Dărăbuș este considerat unul din cei 100 de oameni care vor defini Romania viitorului, unul dintre oamenii care face reformă în sistemul de protecție a copilului, cu o experiență de peste 21 de ani în acest sector și o determinare imposibil de doborât.

Adelina Maria

Facilitator LEADERS


Adelina este Director Strategic în cadrul Fundației LEADERS și trainer în leadership, comunicare și project management. A fondat două dintre programele care au făcut din LEADERS o experiență transformațională. Depedentă de călătorii, devoratoare de povești și masterchef în propria bucătărie. Este catalizatorul comunității LEADERS și exploratorul echipei.

Adina Sandu

Facilitator LEADERS. Coordonator, Recul School


Adina este trainer LEADERS și creator de content pentru programele noastre. S-a specializat, în cei 9 ani de LEADERS, în sponsorship management, parteneriate strategice și în organizarea de evenimente. Gândește în imagini, este pasionată de teatru de improvizație și de pian și veți descoperi aceste pasiuni în toate training-urile sale.

Ștefan Voicu

Business Development Designer, Adrem Invest. Director Executiv, Cuibul Artiștilor


Absolvent și membru de bază al comunității LEADERS, Ștefan este co-fondator al proiectului cultural „Cuibul Artiștilor” și omul care susținea creșterea uneia dintre cele mai mari companii din sectorul energetic român – Adrem Invest.

TESTIMONIALE

ALEXANDU PĂVĂLOI

„Pentru mine Experience e locul în care în sfarsit am „unit punctele”. Nu numai că mi-am descoperit talentele, dar am prins curaj și inspirație pentru a le urmări și în lumea „reală”, de după program. Acum, u an mai târziu, frumoasa experiența Leaders s-a concretizat în a ști ce vreau să fac și a avea încrederea că am să reușesc.”

MONICA PARASCHIV

„În Leaders Experience am învățat să am curaj să fiu vulnerabilă în fața celorlalți prin împărtîșirea fricilor pe care le am. Mai mult, mi-am creat o viziune. Așadar acum știu unde vreau să fiu. "

CRISTIAN CIOFLAN

„Experience este despre școala care nu se face în școală, iar oamenii pe care i-am cunoscut în cadrul programului sunt motivația perfectă pentru profesia pe care am ales-o: tineri rezilienți și capabili, care, odată ce-şi găsesc drumul, pot schimba comunitatea din care fac parte. Prin Experience, eu mi-am confirmat acest drum.”

IOANA VASILIEV

"LEADERS Experience m-a determinat să îmi încep planul de business, să-mi concretizez ideea, să fiu hotărâtă că vreau să aduc o schimbare în sistemul farmaceutic din România.”

ANTONIA FITĂRĂU

„Experience a fost un carusel de emoții și lecții bine învățate. Experiența din program m-a determinat, m-a motivat și mi-a întregit dorința de a fi responsabilă."

FLORIN LAZĂR

„La Experience am intrat într-o lume de oameni faini și pasionați de ceea ce fac. Aici am învățat cât de importante sunt feedback-ul și acceptarea greșelilor pentru a putea evolua.”

DENISA MATACHE

"Din toată avalanșa asta de experiențe, din cele 6 luni petrecute în program, care pentru mine par ani întregi, cele mai importante lecții pe care le-am învățat sunt că nu este suficient să ai încredere doar în echipă și în obiectiv, trebuie să ai încredere în tine pentru a inspira încredere în ceilalți.”

DIANA PETRESCU

Am simțit că am progresat în cele 6 luni mai mult ca oricând, plecand din Leaders Experience cu o viziune și o direcție a carierei mele, mai mult curaj, hotărâre și determinarea de a face o schimbare în societate prin activitățile mele.”

LEADERS Experience în 2019

22-26 iulie

PRIMUL ACCELERATOR DE EXPERIENȚE

Petrecem împreună 5 zile în Valea Prahovei și începem experiențele în situații reale, training & brainstorming, simulări de business, observare și feedback constant de la trainerii LEADERS.

Vei avea ocazia să cunoști poveștile de viață a 4 lideri din diferite domenii și să afli cum și-au urmat viziunea spre succes, trecând peste eșecuri.

Îți vei stabili obiective personale de dezvoltare, pe care noi te vom ajuta să le definești, urmărești și atingi pe tot parcursul programului.

Vei învăța diferite modele de leadership și cum să le aplici în diferite contexte.
Îți vei testa abilitățile printr-o simulare de business de 24 de ore, în care vei conduce pe bune o situație reală de business.

29 iulie-29 august

LUNA PROVOCĂRILOR PERSONALE

În funcție de obiectivele personale stabilite, vei primi zilnic (pe telefon sau e-mail) o provocare individuală, antrenantă și ajutătoare pentru depășirea obstacolelor tale.

Provocarea poate fi personală sau socială, însă trebuie să știi că este creată special pentru tine.

Va trebui să integrezi în mod firesc depășirea limitelor și găsirea soluțiilor în programul tău cotidian. Este ceea ce numim “experiență în situații reale de viață”.

La finalul zilei, completezi rezolvarea provocării pe platforma Experience, astfel încât evoluția ta va putea fi monitorizată și ghidată constant.

7-8 septembrie

CREAREA PROIECTELOR SOCIALE

Două zile pline de discuții despre nevoile sociale și responsabilitatea unui lider implicat, brainstorming de idei pentru proiecte și alegerea democratică a 3 proiecte sociale pe care le vom implementa împreună de la A la Z

Vei avea ocazia să faci parte dintr-o echipă restrânsă, organizată și îndrumată de traineri cu experiență, care va dezvolta și implementa proiectul social la care vei lucra.

Vei vedea cu ochii tăi ce înseamnă structură în idei, cum decizi ce alegi și cum faci echipa perfectă cu oameni care cred în același lucru ca tine.

VEZI PROIECTELE TRECUTE
9 septembrie-26 octombrie

IMPLEMENTAREA PROIECTELOR ÎN COMUNITATE

Dezvoltarea efectivă a proiectelor sociale, sub atentul mentorat și îndrumare din partea trainerilor LEADERS.

De la research și planificare, până la implementare și promovare, vei fi în echipa care va participa la aducerea pe lume a unui proiect de bine. În realitate, nu doar ca simulare!

Proiectul va fi 100% real, perfect pentru dezvoltarea experienței tale și pentru CV-ul tău social.

Locul de desfășurare va fi stabilit în funcție de proiectul pe care tu și echipa ta îl veți implementa. Astfel, întreaga experiență va fi absolut autentică, nu doar didactică.

27-31 octombrie

AL DOILEA ACCELERATOR DE EXPERIENȚE

Un nou carusel de experiențe și de situații reale care au nevoie de rezolvare.
Îți vei testa din nou abilitățile, integrând cele învățate anterior în deciziile tale.
Vei fi îndrumat în continuare de mentorii LEADERS, dar vei avea ocazia să te autoevaluezi, în funcție de feedback-urile obținute în primul accelerator.Și pentru că un lider adevărat este un om inspirat, vei avea din nou ocazia să afli poveștile de viață ale unor lideri consacrați și să înveți din experiențele lor.

3 septembrie-6 decembrie

MENTORAT UNU-LA-UNU

Este foarte importantă ghidarea pe termen mediu și lung, astfel încât cele învățate în timpul programului să fie aplicate sub îndrumare avizată.
Trainerii LEADERS sunt specializați în cultura tinerilor, de aceea au expertiza de a te îndruma să devii un bun lider în mediul și contextul tău de viață.
Spre deosebire de învățământul formal, vei avea ocazia să experimentezi legătura strânsă cu un mentor dedicat. Vei avea cu cine să te sfătuiești atunci când ești pus în fața unei decizii și un model de urmat, deschis la dialog pe termen lung.

De ce te vrem pe tine?

Pentru că ai idei și energie pentru ele, dar nu ai încă structură în acțiune și o viziune. Pentru că ai simț comunitar și știi că ai putea face, măcar cu un dram, România mai puternică. Dar înainte de asta ai nevoie de experiență în situații aplicate de business și de viață.

Dacă te-am descris corect și ești format într-unul dintre domeniile:
economie
tehnologie
medicină
farmacie
agricultură
construcții
drept
comunicare
marketing
atunci hai cu noi în acceleratorul de experiențe! La final vei fi alt om.

TOT NU TE-AM CONVINS?

HAI LA DEMO-UL EXPERIENCE DIN
BUCUREȘTI | CLUJ-NAPOCA | IAȘI | TIMIȘOARA | BRAȘOV | CONSTANȚA

ÎNSCRIE-TE GRATUIT LA DEMO

LEADERS Experience în patru pași:

1

ÎNSCRIERE ONLINE

Completezi formularul de aplicație , iar noi în 48 de ore îți analizăm profilul și te sunăm să îți spunem dacă ai trecut în etapa de interviu.

2

INTERVIU

Vii la noi la sediu sau ne vedem pe Skype pentru o conversație de 30 de minute.

3

PROCES DE SELECȚIE

În două săptămâni afli dacă ai fost admis(ă) în program.

4

TAXA DE PARTICIPARE

După ce ai fost acceptat(ă), plătești taxa* sau stabilești o întâlnire cu un consultant LEADERS pentru a accesa o modalitate de finanțare pentru suma de care ai nevoie.

CÂT COSTĂ?

Taxa de participare este de 750 de euro* și include:

10 zile cazare, cu câte 3 mese tip bufet pe zi
 traininguri personalizate, croite pe nevoile individuale ale fiecăruia dintre cei 30 de participanți
2 simulări de business
▸ implementarea de la A la Z a unui proiect social REAL
dialogul direct cu invitați și traineri de marcă
mentorat, monitorizare și feedback constant timp de șase luni
accesul la proiectele, resursele și network-ul comunității de 23.000 absolvenți LEADERS

* Costul total al programului LEADERS Experience este de 1500 euro/participant. Jumătate din această sumă este acoperită de sponsorii LEADERS.

VARIANTE PENTRU CONTRIBUȚIA TA

ÎNSCRIE-TE!

Completând formularul de mai jos, faci primul pas către LEADERS Experience 2019.

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Intrebări frecvente

Este posibil ca răspunsurile la unele dintre întrebările pe care le ai pentru noi să se găsească în FAQ-ul de mai jos. Dacă mai ai și alte nelămuriri, ne poți contacta oricând folosind datele din josul paginii.

  • Am 18 ani, dar împlinesc 19 ani în timpul programului. Mă pot înscrie?

    Sigur. Vârsta este orientativă, nicidecum eliminatorie.

  • Am 25 și împlinesc 26 în timpul programului, mă pot înscrie?

    Sigur, important este să fii la început de drum în cariera ta de leadership.

  • Trebuie să particip la toate activitățile din cadrul programului?

    Categoric. Programul este construit piramidal, astfel încât fiecare activitate să te pregătească pentru următoarea. Dacă sari peste etapte, întreg raționamentul LEADERS Experience își pierde sensul, iar tu nu vei putea obține certificarea finală.

  • Mă încadrez în categoria de vârstă, dar nu mai sunt student sau elev, mă pot înscrie?

    Sigur că te poți înscrie, dacă ai absolvit și ai experiență de mai puțin de 3 ani într-unul din domeniile: business/economic, IT, medicină, farmacie, construcții, arhitectură, drept, magistratură, științe politice, administrație publică, agricultură, arte, psihologie.

  • Pot să mă înscriu din orice oraș din țară sau din străinătate?

    Sigur că te poți înscrie, dacă ai absolvit și ai experiență de mai puțin de 3 ani într-unul din domeniile: business/economic, IT, medicină, farmacie, construcții, arhitectură, drept, magistratură, științe politice, administrație publică, agricultură, arte, psihologie.

  • Oferiți cazare participanților?

    Da, oferim cazare participanților în cadrul celor două acceleratore și a weekendului în care se dezvoltă proiectul social (Brainstorming Proiect Social).

  • Oferiți masă participanților?

    Yummy! Oferim 3 mese pe zi în cadrul celor două acceleratoare și 2 mese de prânz în weekendul de brainstorming.

  • Care este data limită de înscriere?

    5 iunie 2019, orele 23.59.

  • Ce presupune accesul în comunitatea absolvenților?

    Cam tot ce ai nevoie, în materie de know-how, atunci când ești la început de carieră. Ai acces la informații și resurse-cheie, la oameni care au început la fel ca tine, iar acum au experiență de împărtășit, poți participa în mod constant la traininguri și întâlniri cu lideri din diferite domenii, vei avea tot timpul cui cere un sfat sau o idee.

  • Cum se stabileste metoda de finantare?

    După ce ești admis(ă) în program, vei avea trei variante de finanțare, din care tu ți-o alegi pe cea mai potrivită pentru tine. Fie îți vei plăti taxa din propriile fonduri sau îți vei căuta finanțare prin fundraising. Cea de-a treia variant este I work for my education, însă trebuie să știi că locurile pentru acest program sunt limitate și stabilite în mod direct de către Fundația LEADERS.

  • Trebuie să fiu acceptat în program pentru a putea să aleg metoda de finanțare?

    Da, abia după ce treci toate etapele de selecție poți opta pentru una dintre metodele de finanțare

  • Cum sunt aleși mentorii cu care lucrăm?

    În funcție de obiectivele pe care ți-ai propus să le atingi în timpul programului, facilitatorii noștri vor selecta cel mai potrivit mentor din cadrul comunității LEADERS care va lucra unu-la-unu cu tine și te va sprijini să îți pui în aplicare planul de acțiune.

  • Ce înseamnă că programul este personalizat pentru fiecare participant în parte?

    În prima fază a programului, îți vei seta propriile obiective. Pe acestea le vei urmări, cu ajutprul trainerilor, pe durata întregului accelerator. Apoi, în funcție de acestea și de profilul de comunicare pe care îl ai, vei primi zilnic provocări individuale. Proiectul social este un alt element 100% personalizat de participanti, acesta fiind propus, ales și apoi implementat în echipă. În etapa de mentorat, facilitatorii programului vor selecta un mentor din cadrul comunității LEADERS care va lucra unu-la-unu cu tine și te va sprijini să îți pui în aplicare planul de acțiune.

X
X