26110228405_151e5cd6ab_k

44% mai puțină profitabilitate când echipele sunt gestionate de un lider ineficient

“Fiecare companie ar trebui să observe şi să analizeze câți membrii ai echipelor conduse de diferiți manageri au concedii pe motiv de boală sau mai puțin timp petrecut la birou şi să coreleze cu gradul de inițiativă şi implicare a echipelor respective. Cei mai mulți angajați nu demisionează din cauza companiilor, ci din cauza superiorilor direcți.“, susține Jim Bagnola pentru a sublinia importanța alegerii şi construirii unor echipe puternice, dar şi asigurarea unui leadership eficient. Rezultatele studiilor recente spun că echipele prost gestionate sunt cu 50% mai puțin productive şi cu 44% mai puțin profitabile. De asemenea, spun că membrii unei echipe sau angajații care lucrează pentru un superior care nu este plăcut au o tensiune arterială mai mare şi o probabilitate cu 33% mai mare de a face infarct.

Ce reduce gradul de energie al echipelor? Care este cea mai bună modalitate de creştere a implicării şi inițiativei unei echipe? Elementele unui leadership de echipă autentic; Cum câştigi credibilitate şi influență în acelaşi timp cu gestionarea unui conflict? Cunoşti stadiul de dezvoltare în care se află echipa ta? Care sunt schimbările care trebuie realizate pentru a creşte nivelul de productivitate al echipei? La astfel de întrebări și probleme răspunde Jim Bagnola și lista organizațiilor internaționale care au apelat la sfaturile lui arată cât de serioasă poate deveni o astfel de problemă pentru sănătatea unei echipe. NASA, NATO, U.S. Department of Defense, Secret Service, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, General Motors, Siemens şi mulți alții au fost clienții lui Bagnola de-a lungul anilor.